Michał Grzyb
MICHAŁ GRZYB
Trener biznesu i doradca personalny, specjalista w zakresie komunikacji, ekspert językowy i konsultant w dziedzinie komunikacji pisemnej z klientami nastawionej na budowanie wizerunku marki. Z sukcesem realizuje także szkolenia menedżerskie oraz sprzedażowe.
- Od blisko 15 lat intensywnie współpracuje z operatorem telekomunikacyjnym Orange Polska jako trener i coach. Przygotowuje nowo zatrudnionych pracowników do objęcia stanowisk pracy, obecnych pracowników przygotowuje do zmiany ról zawodowych, rozwija kompetencje kadry w zakresie umiejętności miękkich oraz zarządzania, identyfikuje potrzeby szkoleniowe, konsultuje procesy komunikacji z klientami i standardy obsługowe.
- W latach 2014-2015 współpracował z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów jako ekspert dla urzędów państwowych w zakresie komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (projekt pod nazwą „Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w 75 urzędach administracji rządowej”.)
- Od czterech lat zdobywa doświadczenie w zarządzaniu w branży handlowej – jako współwłaściciel sklepu internetowego.
- Realizował szkolenia dla firm z branży telekomunikacyjnej (Orange Polska SA, Orange Customer Service sp. z o.o., Contact Center sp. z o.o., MNI Telecom SA), branży prawniczej (LexFortis sp. z o.o.), transportowej (Zarząd Morskiego Portu Gdańsk) oraz dla Urzędów Celnych.
- Na początku swojej drogi zawodowej pracował w dziale informacji lubelskiej rozgłośni radiowej Radio Puls (dziś Radio Złote Przeboje) a potem jako doradca klientów w call center sieci komórkowej Idea.
Atuty osobowościowe:
- Profesjonalizm, odpowiedzialność i perfekcja w działaniu.
- Zawsze mierzy wysoko i nigdy się nie poddaje.
Wykaz zrealizowanych szkoleń miękkich:
- Teambuilding
- Negocjacje
- Wywieranie wpływu
- Sztuka prezentacji
- Rekrutacja i selekcja
- Kultura języka i poprawność językowa
- Autoprezentacja
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Zarządzanie przez cele
- Trudne sytuacje w pracy menedżera
- Jak motywować pracowników?
- Jak budować satysfakcję klienta?
- Profesjonalna obsługa klienta
- Inteligencja handlowa
- Profesjonalna korespondencja w obsłudze klienta
- Jak utrzymać klienta?
- Skuteczna komunikacja
- Informacja zwrotna 360 stopni