Kompetencje sprzedażowe i obsługa Klienta

NASZE ROZWIĄZANIA

TELESPRZEDAŻ

jak wykorzystać lingwistykę i swój głos do prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych. Zacznij umawiać „zimne kontakty”.

PROSPECTING

Jak wyszukiwać nowe Prospecty, tworzyć Leady, mierzyć konwersję na każdym etapie i wykorzystywać ją do zwiększania efektywności swoich działań

NEGOCJACJE

Jak wykorzystując strategię „szachową” i negocjować najwyższą możliwą marżę. Praktyczny warsztat z grą symulacyjną i ćwiczeniami.

SERWIS POSPRZEDAŻOWY

Jak profesjonalnie opiekować się swoimi Klientami aby budować wieloletnie relacje biznesowe.

WYWIERANIE WPŁYWU

Jak skutecznie się komunikować, argumentować i mieć każde spotkanie pod pełną kontrolą. Trening skutecznych technik perswazji.

OBIEKCJE

Jak kształtować swoją asertywną postawę i wykorzystywać skuteczne techniki łamania obiekcji i zastrzeżeń Klienta.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY

Nowe techniki prezentacji rozwiązań i skłaniania Klienta do podpisania zamówienia lub umowy.

STRATEGIE REALIZACJI CELÓW

Jak skutecznie planować swoje działania w kontekście realizacji celów sprzedażowych. Działania pod pełną kontrolą.

CONTACT CENTER

Prowadzenie skutecznych rozmów telefonicznych. Praktyczny trening niezbędnych umiejętności.