Marcin Sławek

MARCIN SŁAWEK

Strateg marketingu i komunikacji w sprzedaży. Trener od 2012 roku, specjalizujący się w rozwijaniu zespołów obsługi klienta i sprzedażowych. Właściciel multimedialnej agencji reklamowej i wydawca cyfrowych tygodników branżowych.

Od 2017 roku blisko związany z branżą telekomunikacyjną i jej integratorami, min. iNET GROUP. W tym czasie współorganizował jedne z największych konferencji ISP w Polsce oraz wdrożył w ponad 40 firmach autorski program szkoleniowy Pracownik Roku, dedykowany dla zespołów sprzedażowych operatorów telekomunikacyjnych.

 Kursy trenerskie i certyfikaty zawodowe

  • CAE Cambridge – lektor języka angielskiego.
  • Szkoła Pamięci Wojakowskich.
  • Konstrukty Fabularne Role-playing.
  • Ukończył kursy Advanced ADOBE (Ps, Au, Pr).
  • Ukończył kurs szkolenia osób dorosłych.
  • Train The Trainers – Renault & Osbourne Purdie

Swoje umiejętności komunikacyjne i praktyczny warsztat sprzedażowy Marcin wykorzystuje w takich szkoleniach jak:

  • obsługa klienta,
  • budowanie wartości i komunikacji marki,
  • komunikacja w procesie sprzedaży,
  • zarządzanie czasem i stanowiskiem pracy,
  • narzędzia CRM w pracy zespołu,
  • praca w środowisku zdalnym,

Pracował warsztatowo z takimi Klientami jak: iNET GROUP Sp. z o.o., Renault Polska

Marcin dodatkowo dzieli się swoim doświadczeniem w budowaniu strategii reklamowych z uczestnikami szkoleń, w następujących obszarach:

  • przewagi rynkowe a konkurencja,
  • budowanie kampanie reklamowych,
  • wykorzystanie kanałów komunikacji marketingowej,
  • budowanie marki osobistej,
  • techniki i narzędzia reklamy,
  • marketing sieciowy i media społecznościowe,
  • spójność marki.