Gry szkoleniowe

Sprawdź sprzedażową grę on-line FamesBook!

Wyjątkowa symulacja biznesowa oparta na realnych wskaźnikach biznesowych. Dedykowana siłom sprzedaży, rozwijająca w wyjątkowy sposób postawy oraz wiedzę i umiejętności.

GRY SZKOLENIOWE

Mamy przyjemność zaproponować działania rozwojowe w formie gier szkoleniowych, zarówno w formule indoors, jak i outdoors. Gry szkoleniowe to skuteczny sposób, aby w ciekawej i angażującej uczestników formie rozwijać nowe oraz doskonalić już posiadane kompetencje.

Udział w grze szkoleniowej pozwala uczestnikom przenieść się na jakiś czas do innej rzeczywistości, w której napotkają sytuacje, trudności i wyzwania, podobne do tych, z którymi mierzą się na co dzień w życiu zawodowym.

 

Nasze autorskie gry szkoleniowe:
MEGAPOLIS™

To jest nasza przyszłość i szansa na tworzenie miast w zgodzie z naturą, w porozumieniu i z dużym zaangażowaniem samych mieszkańców. To szansa na miasto przyszłości.

 Każdemu uczestnikowi przypadnie rola w jednym z wydziałów miasta, m.in.:

Wydziale Sportu |Wydziale Kultury | Wydziale Ochrony Środowiska | Wydziale Transportu | Wydział Energetyki

Uczestnicy pracują w swoich podzespołach nad budową miasta, gdzie:

•Stawiają budynki zgodne z wcześniej wylicytowanymi projektami
•Projektują strefy zielone w mieście
•Budują drogi
•Dbają o rozwój mieszkańców
•Czekają na nich zdarzenia losowe, które będą wymagały szybkich, grupowych decyzji
•Stawiają czoło wydarzeniom wywołanym przez niezadowolenie mieszkańców z ich dotychczasowej sytuacji

 

Każdy zespół będzie pracował nad swoimi zadaniami. Uczestnicy będą musieli radzić sobie z różnymi ograniczeniami wynikającymi z warunków technicznych, przestrzennych czy finansowych.  Naturalna rywalizacja między zespołami, zostanie zestawiona z potrzebą współpracy i osiągnięcia wspólnego celu jakim jest budowa miasteczka.

FORT IMPACT™

Mamy przyjemność jako pierwsi w Polsce zaproponować naszą nowatorską formułę szkolenia o nazwie – Fort impact.

Fort impact to przede wszystkim aktywny warsztat, który pozwala wykształcić nowe umiejętności. Cała formuła opiera się na 4 głównych fundamentach:

•szkolenie warsztatowe
•psychodrama
•team building – outdoor
•wyjazd motywacyjny
•Czekają na nich zdarzenia losowe, które będą wymagały szybkich, grupowych decyzji

Te 4 fundamenty tworzą 2 równoległe płaszczyzny szkolenia – jest to płaszczyzna merytoryczna oraz płaszczyzna fabularna osadzona w jednej z 4 stylistyk, gdzie gwarantujemy przebrania i atrakcje dopasowane do konwencji:

•Księżniczki i smoki •Cień Czarnobyla •Matrix •Dziki zachód

Każdy uczestnik szkolenia przed przystąpieniem do projektu uzupełnia test psychologiczny i ankietę na podstawie których pisana jest zindywidualizowana, zgodna z predyspozycjami uczestnika postać, którą będzie odgrywał przez 2 dni trwania szkolenia.

HOT NEWS 2067™

Gorące newsy z kraju i ze świata, wydarzenia gospodarcze i kulturalne na które czekają miliony przed telewizorami. Najwyższa oglądalność, dziesiątki wydarzeń i tylko 30 minut na przekazanie wszystkiego.

Uczestnicy przeniosą się o 50 lat w przyszłość i wcielą się w rolę redaktorów programu informacyjnego. Staną przed zadaniem stworzenia głównego wydania programu HOT NEWS z 2063 roku. Do dyspozycji będą mieli kamery w telefonach komórkowych i własną pomysłowość.

Komu uda się stworzyć najgorętszego newsa? Kto będzie pierwszy? Czy uda się zdążyć na czas? Każda grupa zajmie się stworzeniem newsów z różnych kategorii:

  • Z kraju
  • Ze świata
  • Gospodarka
  • Polityka
  • Sport
  • Pogoda

Aby sprostać zadaniu uczestnicy będą musieli wykazać się kreatywnością, umiejętnością pracy pod presją czasu i dążeniem do realizacji wspólnego celu przy jednoczesnym elemencie rywalizacji.

Tylko najlepsze i najbardziej gorące newsy przejdą ostrą selekcję redaktorów i wejdą do ramówki głównego wydania HOT NEWS, które ukaże się wieczorem.

Na koniec zostanie wręczona Nagroda Pulitzera dla twórców najlepszego newsa.

SKARBY KAZIMIERZ

Szkolenie „Skarby Kazimierza” realizowane jest w formie gry miejskiej na terenie Kazimierza Dolnego, łącząc dobrą zabawę, integrację zespołu ze zwiedzaniem historycznego miasta.

Uczestnicy utworzą 3 zespoły, których zadaniem będzie odnalezienie ukrytego skarbu – kuferka pełnego monet. Na drodze do skarbu, w różnych punktach miasta, będą czekały na uczestników różnorakie zadania, za wykonanie których którym będą otrzymywać kolejne wskazówki przybliżające ich do celu. Zadania te będą wymagały od uczestników wykazania wszechstronnych talentów od artystycznych przez logiczne do sprawnościowych. Sukces może zagwarantować im tylko wzajemna współpraca i zaangażowanie wszystkich członków zespołu.

Lokalizacje zadań stanowią atrakcyjne historycznie i turystycznie miejsca Kazimierza. Dlatego uczestnicy zostaną zaznajomieni przez trenera z historią związaną z danym miejscem a każde zadanie będzie do niego nawiązywało.

KOD KOPERNIKA

Szkolenie „Kod Kopernika” realizowane jest w formie gry miejskiej na ternie Warszawy łącząc dobrą zabawę, integrację zespołu ze zwiedzaniem ciekawych miejsc miasta oraz Centrum Nauki Kopernik.

Uczestnicy utworzą trzy zespoły, których zadaniem będzie odkrycie Kodu Kopernika. Przemierzając ulice Warszawy będą natrafiali na zadania i wskazówki, których rozszyfrowanie pozwoli na odnalezienie miejsca ukrycia Kodu. Zadania te będą wymagały od uczestników wykazania wszechstronnych talentów od artystycznych przez logiczne do sprawnościowych. Sukces może zagwarantować im tylko wzajemna współpraca i zaangażowanie wszystkich członków zespołu.

Finalnym elementem gry jest wizyta w CN Kopernik, gdzie uczestnicy będą mieli okazję odwiedzić planetarium i wystawy pełne ciekawych eksperymentów. To doświadczenie dostarcza nie tylko wiedzy o otaczającym nas świecie ale pozwala otworzyć umysł, uwalnia pokłady kreatywności i inspiruje do szukania nieszablonowych rozwiązań.

MOTOLAND™

Podczas gry głównej uczestnicy wcielą się w rolę pracowników przedsiębiorstwa motoryzacyjnego MOTOLAND. Firma zajmuje się produkcją samochodów osobowych i małych dostawczych typu Combo. MOTOLAND to firma z długoletnią tradycją, która zbudowała solidną markę swoich samochodów i cieszy się uznaniem klientów. Jednak z powodu panującego, w całej branży motoryzacyjnej, kryzysu zarząd firmy staje przed koniecznością wprowadzania dynamicznych zmian, które pozwolą utrzymać się firmie na rynku. Wprowadzono już szereg działań służących optymalizacji kosztów operacyjnych lecz ciągle trzeba szukać nowych sposobów by przy malejących przychodach ze sprzedaży utrzymać dobry wynik finansowy.

Firma skupia się na produkcji czterech typów samochodów:

  • Hatchback – model City
  • Sedan – model Premier
  • Kombi – model Tour
  • Combo – model Professional

MOTOLAND  posiada aktualnie cztery fabryki rozlokowane w różnych rejonach kraju dlatego uczestnicy będą pracowali w podziale na 4 zespoły pracujące w różnych fabrykach. Każdy zespół składa się z pracowników jednego z działów:

  • DZIAŁ PRODUKCYJNY
  • DZIAŁ FINANSOWY
  • DZIAŁ MARKETINGU I SPRZEDAŻY
  • DZIAŁ LOGISTYCZNY
  • DZIAŁ JAKOŚCI

Każdy dział jest odpowiedzialny za zadania stanowiące część procesu produkcji. Zadaniem każdego zespołu uczestników jest wyprodukować określone ilości samochodów, które będą zamawiane. Każdy rodzaj samochodu ma swoją odrębną specyfikację i proces produkcyjny.

KÓŁKO I KRZYŻYK - gra miejska

Gra opiera się na popularnej zabawie w kółko i krzyżyk, ale tym razem planszą do gry jest miasto. Uczestnicy i uczestniczki podzieleni są na dwie konkurujące drużyny. Jedna będzie Krzyżykami, a druga Kółkami – o podziale powinno zadecydować losowanie. Każda posiada „opiekuna” lub „opiekunkę”, który/a będzie czuwać nad wykonywaniem zadań. Obie otrzymują mapę terenu gry. Na mapach zaznaczony jest diagram do gry w kółko i krzyżyk (terenem gry jest właśnie teren zaznaczony na mapie – W każdym z dziewięciu pól diagramu znajduje się jedno zadanie dla drużyn. Po dotarciu do punktu drużyna otrzyma od trenera zadanie do wykonania.

Na początku gry zespoły otrzymują zestaw zagadek, które mają ich naprowadzić na miejsca, gdzie znajdują się zadania. Gdy danej drużynie uda się znaleźć punkt, musi wykonać pozostawione tam zadanie. Jeśli zrobi to poprawnie (o tym decyduje opiekun /ka), może postawić w diagramie krzyżyk lub kółko (w zależności od tego, który symbol wylosowała na początku). Symbol należy postawić w miejscu, gdzie aktualnie znajduje się zespół – dlatego pod planszą do gry widnieje mapa terenu. Ten punkt nie może być już zaliczony przez drugą drużynę.

Jeżeli natomiast nie uda mu się wykonać zadania poprawnie, musi zostawić je na miejscu, by dać szansę drugiej drużynie. Jeżeli dwa zespoły dotrą do punktu w tym samym czasie, zadanie zaliczone zostanie temu, który wykona je poprawnie jako pierwszy.

POSSIBLE MISSION FORCE™

Agenci,

Witajcie w szeregach najbardziej elitarnej grupy na świecie.

Dla nas to co nieprawdopodobne, jest oczywiste, to co niewykonalne staje się możliwym - jesteśmy Possible Mission Force.

Zostaliście wybrani jako najlepsi z najlepszych w swoich dziedzinach. Waszym zadaniem będą precyzyjne działania, których nie może wykonać nikt inny. Organizacja zaangażowana jest w wykonywanie bardzo niebezpiecznych misji na całym świecie takich jak: demaskowanie przestępców, ściganie ich, odbijanie zakładników czy zdobywanie tajnych informacji. Wszystkie misje, w których będziecie brali udział są ściśle tajne a Wy oficjalnie nie istniejecie. Musicie zapanować nad swoimi emocjami i udowodnić, że potraficie wykonać zadanie bez względu na okoliczności.

W PMF obowiązuje jedna zasada: działacie jako samodzielny zespół i jeśli zostaniecie złapani będziecie zdani wyłącznie na siebie.

Przed Wami służba trudna i zaszczytna, lecz o tym będziecie wiedzieli tylko Wy.

Jesteście Agentami Possible Mission Force.


PAŁAC TYSIĄCA I JEDNEJ NOCY™

Szejk Hamad Al Hamara, znudzony swym bogactwem, zapragną zamieszkać w największym i najpiękniejszym pałacu świata. Zatrudnił więc najznakomitszych architektów by zaprojektowali mu pałac jak z baśni tysiąca i jednej nocy. Po miesiącach pracy powstał projekt wspaniałego pałacu z bajecznymi ogrodami. O zamiarach Szejka Hamada dowiedział się jednak jego odwieczny rywal Szejk Mustafa Bin Alad. Aby zrobić na złość Szejkowi Hamadowi zlecił zbudowanie identycznego pałacu.

By plany pałacu nie wpadły w ręce Szejka Mustafy każda ekipa budowniczych została podzielona na trzy grupy, które mają dostęp tylko do części projektu i nie mają ze sobą bezpośredniego kontaktu. Niestety podczas przydziału planów doszło do zamiany planów i grupy otrzymały nie swoje fragmenty.

Uczestnicy będą pracowali w podziale na trzy grupy, które będą kontaktowały się wyłącznie za pośrednictwem wyznaczonych osób pełniących rolę łączników. Każda grupa będzie budowała część pałacu jednak plany jej budowy będzie posiadał inny zespół od którego muszą pozyskać wskazówki dotyczące budowy.

Sprawdź sprzedażową grę on-line FamesBook!

Wyjątkowa symulacja biznesowa oparta na realnych wskaźnikach biznesowych. Dedykowana siłom sprzedaży, rozwijająca w wyjątkowy sposób postawy oraz wiedzę i umiejętności.