Ścieżka rozwoju Sprzedawcy
ŚCIEŻKA ROZWOJU SPRZEDAWCY – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
E-learning
Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.
Świat marki
Podstawowe szkolenie przekazujące wiedzę o historii marki, modelach procedurach. Może być realizowane również w formie e-learningowej.
Proces sprzedaży
Szkolenie bazujące zwykle na standardach. Kształci umiejętności budowania relacji z Klientem, diagnozy potrzeb, prezentacji, radzenia sobie z obiekcjami i domykania sprzedaży.
Jazda próbna
Praktyczne szkolenie skupione wokół realnych umiejętności prowadzenia jazdy próbnej z Klientem. Jest to etap sprzedaży niezwykle emocjonalny dla Klienta i ma ogromne znaczenie w kontekście skuteczności sprzedaży. Szkolenie realizowane z kamerami i analizą materiałów video.
Rozmowa telefoniczna
Praktyczne szkolenie trenujące umiejętności prowadzenia rozmowy wychodzącej i przychodzącej. Niezwykle istotne w kontekście realizacji standardów, budowania satysfakcji i pozyskiwania Klientów.
Proces sprzedaży - negocjacje
Szkolenie, które skupia się na umiejętnościach negocjacyjnych. W kontekście silnie konkurencyjnego rynku, rentowna sprzedaż jest kluczowa a trenowane umiejętności skupiają się na negocjacjach poza cenowych.
Budowanie bazy Klientów
Świadomość wielu sprzedawców wciąż nie jest duża jeśli chodzi o możliwości potencjału bazy, którą dysponują. Jest to praktyczne szkolenie skupiające się na technikach pracy z CRM/bazą danych, świadomym planowaniu sprzedaży i proscpectingu.
Zaawansowana sprzedaż
Na szkoleniu uczestnicy trenują zaawansowane i wyrafinowane techniki sprzedaży, zadaniem których jest maksymilizacja sprzedaży.