Ścieżka rozwoju Sprzedawcy

ŚCIEŻKA ROZWOJU SPRZEDAWCY – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA

E-learning

Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.

Świat marki

Podstawowe szkolenie przekazujące wiedzę o historii marki, modelach procedurach. Może być realizowane również w formie e-learningowej.

Proces sprzedaży

Szkolenie bazujące zwykle na standardach. Kształci umiejętności budowania relacji z Klientem, diagnozy potrzeb, prezentacji, radzenia sobie z obiekcjami i domykania sprzedaży.

 

Jazda próbna

Praktyczne szkolenie skupione wokół realnych umiejętności prowadzenia jazdy próbnej z Klientem. Jest to etap sprzedaży niezwykle emocjonalny dla Klienta i ma ogromne znaczenie w kontekście skuteczności sprzedaży. Szkolenie realizowane z kamerami i analizą materiałów video.

Rozmowa telefoniczna

Praktyczne szkolenie trenujące umiejętności prowadzenia rozmowy wychodzącej i przychodzącej. Niezwykle istotne w kontekście realizacji standardów, budowania satysfakcji i pozyskiwania Klientów.

 

Proces sprzedaży - negocjacje

Szkolenie, które skupia się na umiejętnościach negocjacyjnych. W kontekście silnie konkurencyjnego rynku, rentowna sprzedaż jest kluczowa a trenowane umiejętności skupiają się na negocjacjach poza cenowych.

Budowanie bazy Klientów

Świadomość wielu sprzedawców wciąż nie jest duża jeśli chodzi o możliwości potencjału bazy, którą dysponują. Jest to praktyczne szkolenie skupiające się na technikach pracy z CRM/bazą danych, świadomym planowaniu sprzedaży i proscpectingu. 

Zaawansowana sprzedaż

Na szkoleniu uczestnicy trenują zaawansowane i wyrafinowane techniki sprzedaży, zadaniem których jest maksymilizacja sprzedaży.