Ścieżka rozwoju Kierownika Serwisu
ŚCIEŻKA ROZWOJU KIEROWNIKA SERWISU – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
E-learning
Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.
Obsługa Klienta w serwisie
Podstawowe szkolenie bazujące na standard obsługi Klienta. Trening umiejętności budowania relacji, realizacji rozszerzeń, radzenia sobie z obiekcjami.
Zarządzanie serwisem
Szkolenie rozwija umiejętności całościowego patrzenia na biznes, tworzenia planów działań serwisu, zarządzania pracą podległych osób.
Zarządzanie zespołem
Szkolenie kształtuje umiejętności pracy z podległym zespołem: delegowania, wyznaczania celów, motywowania.
Coaching
Manager coachem – to szkolenie rozwijające umiejętności prowadzenia rozmów rozwojowych i rozwijania podległych osób.
Zarządzanie zaawansowane
Zaawansowane szkolenie dla doświadczonych menedżerów. Rozwija umiejętności z monitorowaniem pracy zespołu, motywowania i działania inspiracyjnego.