Ścieżka rozwoju Doradcy Serwisowego

ŚCIEŻKA ROZWOJU DORADCY SERWISOWEGO – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA

 

E-learning

Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.

Obsługa Klienta w serwisie

Podstawowe szkolenie bazujące na standard obsługi Klienta. Trening umiejętności budowania relacji, realizacji rozszerzeń, radzenia sobie z obiekcjami.

Obsługa trudnego Klienta

Szkolenie rozwija umiejętności radzenia sobie z Klientem roszczeniowym, budowania jego satysfakcji i lojalności. Niezbędne umiejętności do utrzymania Klienta.

Rozmowa telefoniczna

Praktyczne szkolenie trenujące umiejętności prowadzenia rozmowy wychodzącej i przychodzącej. Niezwykle istotne w kontekście realizacji standardów, budowania satysfakcji i pozyskiwania Klientów.

Zaawansowana obsługa Klienta

Szkolenie rozwija umiejętności sprzedażowe podczas obsługi Klienta. Jest nastawione na rozwój umiejętności dosprzedaży.

Aktywna sprzedaż

Szkolenie skupia się na rozwoju umiejętności aktywnej sprzedaży, wykorzystaniu istniejącej bazy danych do maksymalizacji zysków.