Ścieżka rozwoju Doradcy Serwisowego
ŚCIEŻKA ROZWOJU DORADCY SERWISOWEGO – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
E-learning
Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.
Obsługa Klienta w serwisie
Podstawowe szkolenie bazujące na standard obsługi Klienta. Trening umiejętności budowania relacji, realizacji rozszerzeń, radzenia sobie z obiekcjami.
Obsługa trudnego Klienta
Szkolenie rozwija umiejętności radzenia sobie z Klientem roszczeniowym, budowania jego satysfakcji i lojalności. Niezbędne umiejętności do utrzymania Klienta.
Rozmowa telefoniczna
Praktyczne szkolenie trenujące umiejętności prowadzenia rozmowy wychodzącej i przychodzącej. Niezwykle istotne w kontekście realizacji standardów, budowania satysfakcji i pozyskiwania Klientów.
Zaawansowana obsługa Klienta
Szkolenie rozwija umiejętności sprzedażowe podczas obsługi Klienta. Jest nastawione na rozwój umiejętności dosprzedaży.
Aktywna sprzedaż
Szkolenie skupia się na rozwoju umiejętności aktywnej sprzedaży, wykorzystaniu istniejącej bazy danych do maksymalizacji zysków.