Kompetencje sprzedażowe i obsługa Klienta
NASZE ROZWIĄZANIA
TELESPRZEDAŻ
jak wykorzystać lingwistykę i swój głos do prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych. Zacznij umawiać „zimne kontakty”.
PROSPECTING
Jak wyszukiwać nowe Prospecty, tworzyć Leady, mierzyć konwersję na każdym etapie i wykorzystywać ją do zwiększania efektywności swoich działań
NEGOCJACJE
Jak wykorzystując strategię „szachową” i negocjować najwyższą możliwą marżę. Praktyczny warsztat z grą symulacyjną i ćwiczeniami.
SERWIS POSPRZEDAŻOWY
Jak profesjonalnie opiekować się swoimi Klientami aby budować wieloletnie relacje biznesowe.
WYWIERANIE WPŁYWU
Jak skutecznie się komunikować, argumentować i mieć każde spotkanie pod pełną kontrolą. Trening skutecznych technik perswazji.
OBIEKCJE
Jak kształtować swoją asertywną postawę i wykorzystywać skuteczne techniki łamania obiekcji i zastrzeżeń Klienta.
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
Nowe techniki prezentacji rozwiązań i skłaniania Klienta do podpisania zamówienia lub umowy.
STRATEGIE REALIZACJI CELÓW
Jak skutecznie planować swoje działania w kontekście realizacji celów sprzedażowych. Działania pod pełną kontrolą.
CONTACT CENTER
Prowadzenie skutecznych rozmów telefonicznych. Praktyczny trening niezbędnych umiejętności.