Profesjonalna obsługa Klienta oparta na teście predyspozycji Hogan Assessment Systems
Czas trwania: 16 h (2 dni szkoleniowe)
Opis szkolenia:
Profesjonalna obsługa klienta opiera się na kilku ważnych elementach:
•tworzeniu pozytywnego wizerunku obsługi oraz sklepu
•umiejętnościach pozytywnej komunikacji z Klientem
•umiejętnościach budowania relacji z klientem
•umiejętnościach asertywnej komunikacji z klientem oraz radzeniem sobie z własnymi emocjami.
Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta.
Hogan Assessment Systems – badanie predyspozycji
Praca na stanowisku związanym z obsługą klienta, wymaga posiadania określonych kompetencji, które pozwalają wykonywać powierzone obowiązki efektywnie. Test predyspozycji HAS pozwala określić mocne strony uczestnika, które pomagają mu w dążeniu do określonych celów zawodowych, jak również wskazuje luki kompetencyjne, które mogą utrudniać im pracę. Dzięki określeniu swoich mocnych i słabych stron, uczestnicy szkolenia wiedzą, na rozwój których umiejętności zwrócić największą uwagę podczas pracy warsztatowej.
Korzyści z warsztatu
Uczestnicy:
- otrzymują informację dotyczącą swoich mocnych stron, które sprzyjają pracy w obsłudze klienta
- otrzymują informację o swoich słabych stronach, które mogą im utrudniać pracę,
- otrzymają wskazówki pomocne przy radzeniu sobie z powyższymi trudnościami,
- poznają standardy obsługi Klienta,
- otrzymają również wiedzę z zakresu tworzenia własnego wizerunku, dbania o pozytywną komunikację z klientem, narzędzia do budowania relacji z klientem oraz badania jego potrzeb w sytuacjach sprzedażowych,
- dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami, jak reagować asertywnie na ich obiekcje czy agresję.
Warsztat będzie również uwzględniał specyfikę kontaktu telefonicznego.
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″]
Czas, miejsce i cena szkolenia:
14-15.04.2014, Warszawa, godziny 9:00 – 17:00
22-23.05.2014, Warszawa, godziny 9:00 – 17:00
26-27.06.2014, Warszawa, godziny 9:00 – 17:00
980zł netto + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 i więcej osób z tej samej firmy gwarantujemy zniżkę 5%.
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”large”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Program szkolenia:
1.Obsługa klienta – wprowadzenie
•Klient zewnętrzny i wewnętrzny
•Zamysł profesjonalnej obsługi klienta
•Główne zagrożenia związane z obsługą klienta
•Wpływ przekonań na nasze działanie w pracy (np. nie postrzeganie pracowników firmy jako klienta)
•Efekt samospełniającej się przepowiedni
•Symulacja wpływu przekonań na nasze działanie
•Jak przeciwdziałać samospełniającej się przepowiedni w obsłudze klienta
•Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się
•Psychotest na styl komunikowania się (Przyjaciel, Kapitan, Błyskawica, Analityk)
•Diagnoza stylu odbiorcy
•Dopasowanie komunikacyjne do odbiorcy i budowanie relacji
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″][team-member name=”Magdalena Ośka” title=”Business Development Manager”]
szkolenia@4skills.pl; kom. (+48) 883 153 338
[/team-member]
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”medium”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW. Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami szkoleniowymi jak Specialist & Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział w rebrandingu Orange, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym. Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.