Krzysztof Kodym

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW. Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział w rebrandingu Orange, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym. Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Wykształcenie i certyfikaty
The Polish Open University
Zarządzanie biznesem – Zarządzanie  Zasobami Ludzkimi
Szkoła Pamięci Wojakowskich
Trener technik pamięciowych
Practicioner In Art Of NLP
Specialist &Friends (House of skills)
Cykl szkoleń menedżerskich i trenerskich CS JET
Wybrane projekty rozwojowe
OBI
•    Trening umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej
Bank BGŻ
•   Szkolenia w ramach Akademii sprzedaży High Achiever™
•   Mapa Sytuacji™  w ramach projektu High Achiever™
Aster
•    Szkolenia wstępne
•    Sprzedaż; obsługa klienta; aplikacje i programy obsługi
Telekomunikacja
•    Szkolenia wstępne;
•    Sprzedaż; obsługa klienta
•    Negocjacje; utrzymanie klienta (tzw. propozycja);
•    Sztuka obsługi reklamacji; proaktywność w obsłudze klienta;
•    Aplikacje i programy obsługi
•    Zarządzanie zmianą
PTK Centertel (Idea / ORANGE)
•    Szkolenia wstępne;
•    Sprzedaż; obsługa klienta
•    Negocjacje; utrzymanie klienta (tzw. propozycja)
•    Zarządzanie zespołem zadaniowym
•    Zarządzanie zmianą
•    Zarządzanie czasem
•    Skuteczne prowadzenie spotkań z zespołem
•    Coaching kierowników salonów
Dagma
•    Sprzedaż i negocjacje dla sprzedawców
Kruszwica
•    Sprzedaż i wypracowanie standardów sprzedaży
SKOK Stefczyka
•    Wdrożenie standardów obsługi klienta
Netia
•    Umiejętności sprzedażowe
Uniwersytet Łódzki
•    Zarządzanie czasem, wystąpienia publiczne, techniki pamięciowe
Nestle
•    Sprzedaż przez telefon
•    Coaching
Unicolor
•    Umiejętności sprzedażowe
Kross
•    Profesjonalna obsługa Klienta
FM Logistic
• Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
IntraSoft24
•    Mapa Sytuacji™  z komunikacji wewnętrznej w firmie
Zakłady mięsne  Łmeat – Łuków S.A.
•   Przyjazny, pomocny, skuteczny – filary profesjonalnej obsługi Klienta i aktywnej sprzedaży, szkolenia poprzedzone działaniami typu „Tajemniczy klient”
Cartrack
•   Pierwsze kroki w roli kierownika – szkolenie z umiejętności menedżerskich