Jakim jestem liderem? Warsztat rozwojowy oparty na teście predyspozycji Hogan Assessment Systems

Czas trwania: 16 h (2 dni szkoleniowe)

Opis szkolenia:
Celem proponowanego przez nas warsztatu rozwojowego jest zwiększenie
świadomości uczestników dotyczącej ich naturalnych predyspozycji do pełnienia roli lidera. Osiągną cel dzięki analizie swoich mocnych stron oraz diagnozie źródeł trudności, z którymi mierzą się w codziennej pracy.

Dla kogo:
„Jakim jestem liderem” to warsztat rozwojowy dla menedżerów, liderów zespołu, którzy poszukują możliwości, aby doskonalić siebie w roli lidera.

Korzyści z warsztatu:
•Uczestnicy otrzymają informację o swoich mocnych stronach oraz potencjalnych trudnościach w pełnieniu roli menedżera na podstawie wyników testu predyspozycji Hogan Assessment Systems,
•Ułożą swój indywidualny plan dalszego rozwoju,
•Będą mogli zastanowić się, które zachowania i sposoby działania chcą zostawić, a które zmienić,
•Dowiedzą się jak radzić sobie z mechanizmami samo utrudniania.

[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]

[col size=”6″]

Czas, miejsce i cena szkolenia:

07-08.05.2014,Warszawa, godziny: 9:00 – 17:00

05-06.06.2014, Warszawa, godziny 9:00 – 17:00

980 zł netto + 23% VAT

Przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy proponujemy zniżkę 5% na 1 uczestnika.
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”large”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Przed szkoleniem:
Na początek, każdy z uczestników wykona test predyspozycji Hogan Assessment Systems (więcej informacji o HAS na kolejnej stronie) który jest wypełniany on-line.

Program warszatatu:
Każdy uczestnik otrzyma swoje wyniki testu predyspozycji. Trener natomiast omówi w jaki sposób je interpretować i co konkretne wyniki mogą oznaczać w kontekście obecnego poziomu kompetencji menedżerskich, jak również ich dalszego rozwoju. Następnie, uczestnicy będą pracować metodą coachingową nad planowaniem dalszego rozwoju:

1. Szef, kolega, kierownik czy przywódca?
•Pochodzenie władzy menedżera (karania/nagradzania, ekspercka, formalna, relacyjna)
•Kompetencje efektywnego lidera – praca w grupach
2.    Wyniki Hogana – omówienie skal
•Mapowanie swoich mocnych i słabych stron.

3. Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• Autokratyczny, Liberalny, Demokratyczny, Klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

4. Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 – entuzjastyczny debiutant
• R2 – rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

5.    Tworzenie planu dalszego rozwoju
•Ustalanie celu:
•Które umiejętności chcę wzmacniać, a jakich zachowań unikać – plan działania

6.    Przewidywanie trudności
•Rola nastawienia w procesie zmian – symulacja
•Przekonania wzmacniające vs przekonania hamujące
• Przeramowanie
•Mechanizmy samo utrudniania
•Jak im przeciwdziałać?

Więcej informacji i zapisy:

[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″][team-member name=”Magdalena Ośka” title=”Business Development Manager”]

szkolenia@4skills.pl; kom. (+48) 883 153 338

[/team-member]
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”medium”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]

Trener prowadzący: Iwona Lipska – doświadczony i certyfikowany Trener Biznesu, Coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, psycholog. Swoje doświadczenie sprzedażowe oraz trenerskie zdobywała w Departamencie Sprzedaży Commercial Union (obecnie Aviva). Jako trener wewnętrzny realizowała liczne projekty organizacyjne oraz szkolenia i warsztaty dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży. Jako freelancer prowadziła liczne projekty szkoleniowe i warsztaty dla korporacji, a także administracji publicznej z zakresu umiejętności miękkich, takich jak zarządzanie stresem, zarządzanie konfliktem, budowanie zespołów, asertywność, efektywna komunikacja i perswazja, jak również z zakresu procesu sprzedaży oraz ocen pracowniczych dla kadry menedżerskiej. Obecnie pełni funkcję Project Managera w firmie szkoleniowo-doradczej 4skills, gdzie koordynuje projekty szkoleniowe oraz szkolenia zamknięte. Przepracowała ponad 450 dni na sali szkoleniowej dla między innymi takich firm jak: Alior Bank, Aviva, PLL LOT, Real, IKEA, OBI, Radio Eska, Whirlpool, Carlsberg, Kancelaria Sejmu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Certyfikowany PM (PRINCE2® Foundation oraz IPMA).