Jak działać, aby emocje grały w Twojej drużynie

Czas trwania: 8 h (1 dzień szkoleniowy)

Opis szkolenia:
Emocje są nieodłącznym elementem naszego życia, dlatego tak ważne jest, aby stały się naszym sprzymierzeńcem, a nie przeciwnikiem. Dzięki warsztatom uczestnicy nabędą umiejętność efektywnego zarządzania emocjami.

Dla kogo: 
Szkolenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane przyglądaniem się z bliska oraz poznawaniem świata emocji.

Korzyści z warsztatu:
Uczestnicy:

  • dowiedzą się jaką rolę pełnią emocje
  • dowiedzą się jak uważnie przyglądać się swoim emocjom
  • zobaczą jaką wartość informacyjną niosą emocje i jak z tych informacji skorzystać
  • poznają błędne koło emocji i nauczą się je przerywać
  • poznają techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami
  • otrzymają zadanie poszkoleniowe, które pozwoli kontynuować pracę rozpoczętą podczas szkolenia

[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″]

Czas, miejsce i cena szkolenia:

05.03.2014, Warszawa, godziny: 9:00 – 17:00

550zł netto + 23% VAT

Przy zgłoszeniu  2 i więcej osób z tej samej firmy gwarantujemy zniżkę 5%.

[/col]
[col size=”6″]

[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”large”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]

Program szkolenia:
1. Pochodzenie i rola emocji w naszym życiu

  • Skąd się biorą emocje?
  • O czym nas informują?
  • Indywidualna emocjonalność – jak ją rozpoznać?

2. Rozpoznawanie i sposób wyrażania emocji

  • Zdolność do rozpoznawania emocji na różnych poziomach:
  • Reakcji fizjologicznych
  • Myśli
  • Zachowania
  • Świadomość emocji – czemu służy?
  • Trudności w dostrzeganiu emocji u siebie i u innych – jak się przed tym bronimy?

3. Wpływ emocji na procesy poznawcze (zapamiętywanie, uczenie, myślenie)

  • Wpływ emocji na nasze myśli
  • Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu

4. Poddawanie refleksji swoich emocji

  • Nazywanie emocji i rozpoznawanie związków między nimi
  • Traktowanie emocji negatywnych jako źródła informacji
  • Wzmacnianie uczuć pozytywnych

5. Kierowanie emocjami

  • Działania oparte na strategii poznawczej
  • Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
  • Zadawanie sobie pytań – skutecznym sposobem radzenia sobie z emocjami
  • Techniki odzyskiwania kontroli
  • Trening relaksacyjny

6. Podsumowanie

Więcej informacji i zapisy:
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″][team-member name=”Magdalena Ośka” title=”Business Development Manager”]

szkolenia@4skills.pl;    kom. (+48) 883 153 338

[/team-member]
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”medium”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Trener prowadzący: Iwona Lipska – doświadczony i certyfikowany Trener Biznesu, Coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, psycholog. Swoje doświadczenie sprzedażowe oraz trenerskie zdobywała w Departamencie Sprzedaży Commercial Union (obecnie Aviva). Jako trener wewnętrzny realizowała liczne projekty organizacyjne oraz szkolenia i warsztaty dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży. Jako freelancer prowadziła liczne projekty szkoleniowe i warsztaty dla korporacji, a także administracji publicznej z zakresu umiejętności miękkich, takich jak zarządzanie stresem, zarządzanie konfliktem, budowanie zespołów, asertywność, efektywna komunikacja i perswazja, jak również z zakresu procesu sprzedaży oraz ocen pracowniczych dla kadry menedżerskiej. Obecnie pełni funkcję Project Managera w firmie szkoleniowo-doradczej 4skills, gdzie koordynuje projekty szkoleniowe oraz szkolenia zamknięte. Przepracowała ponad 450 dni na sali szkoleniowej dla między innymi takich firm jak: Alior Bank, Aviva, PLL LOT, Real, IKEA, OBI, Radio Eska, Whirlpool, Carlsberg, Kancelaria Sejmu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Certyfikowany PM (PRINCE2® Foundation oraz IPMA).