Jak działać, aby emocje grały w Twojej drużynie
Czas trwania: 8 h (1 dzień szkoleniowy)
Opis szkolenia:
Emocje są nieodłącznym elementem naszego życia, dlatego tak ważne jest, aby stały się naszym sprzymierzeńcem, a nie przeciwnikiem. Dzięki warsztatom uczestnicy nabędą umiejętność efektywnego zarządzania emocjami.
Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane przyglądaniem się z bliska oraz poznawaniem świata emocji.
Korzyści z warsztatu:
Uczestnicy:
- dowiedzą się jaką rolę pełnią emocje
- dowiedzą się jak uważnie przyglądać się swoim emocjom
- zobaczą jaką wartość informacyjną niosą emocje i jak z tych informacji skorzystać
- poznają błędne koło emocji i nauczą się je przerywać
- poznają techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami
- otrzymają zadanie poszkoleniowe, które pozwoli kontynuować pracę rozpoczętą podczas szkolenia
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″]
Czas, miejsce i cena szkolenia:
05.03.2014, Warszawa, godziny: 9:00 – 17:00
550zł netto + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 i więcej osób z tej samej firmy gwarantujemy zniżkę 5%.
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”large”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Program szkolenia:
1. Pochodzenie i rola emocji w naszym życiu
- Skąd się biorą emocje?
- O czym nas informują?
- Indywidualna emocjonalność – jak ją rozpoznać?
2. Rozpoznawanie i sposób wyrażania emocji
- Zdolność do rozpoznawania emocji na różnych poziomach:
- Reakcji fizjologicznych
- Myśli
- Zachowania
- Świadomość emocji – czemu służy?
- Trudności w dostrzeganiu emocji u siebie i u innych – jak się przed tym bronimy?
3. Wpływ emocji na procesy poznawcze (zapamiętywanie, uczenie, myślenie)
- Wpływ emocji na nasze myśli
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
4. Poddawanie refleksji swoich emocji
- Nazywanie emocji i rozpoznawanie związków między nimi
- Traktowanie emocji negatywnych jako źródła informacji
- Wzmacnianie uczuć pozytywnych
5. Kierowanie emocjami
- Działania oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
- Zadawanie sobie pytań – skutecznym sposobem radzenia sobie z emocjami
- Techniki odzyskiwania kontroli
- Trening relaksacyjny
6. Podsumowanie
Więcej informacji i zapisy:
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″][team-member name=”Magdalena Ośka” title=”Business Development Manager”]
szkolenia@4skills.pl; kom. (+48) 883 153 338
[/team-member]
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”medium”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Trener prowadzący: Iwona Lipska – doświadczony i certyfikowany Trener Biznesu, Coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, psycholog. Swoje doświadczenie sprzedażowe oraz trenerskie zdobywała w Departamencie Sprzedaży Commercial Union (obecnie Aviva). Jako trener wewnętrzny realizowała liczne projekty organizacyjne oraz szkolenia i warsztaty dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży. Jako freelancer prowadziła liczne projekty szkoleniowe i warsztaty dla korporacji, a także administracji publicznej z zakresu umiejętności miękkich, takich jak zarządzanie stresem, zarządzanie konfliktem, budowanie zespołów, asertywność, efektywna komunikacja i perswazja, jak również z zakresu procesu sprzedaży oraz ocen pracowniczych dla kadry menedżerskiej. Obecnie pełni funkcję Project Managera w firmie szkoleniowo-doradczej 4skills, gdzie koordynuje projekty szkoleniowe oraz szkolenia zamknięte. Przepracowała ponad 450 dni na sali szkoleniowej dla między innymi takich firm jak: Alior Bank, Aviva, PLL LOT, Real, IKEA, OBI, Radio Eska, Whirlpool, Carlsberg, Kancelaria Sejmu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Certyfikowany PM (PRINCE2® Foundation oraz IPMA).