Cyprian Jędrkowiak

Cyprian Jędrkowiak

Trener biznesu, Coach indywidualny i zespołowy, trener NLP. Specjalizuje się w projektach dla działów sprzedaży. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, pozyskiwanie klientów, psychologiczne determinanty sprzedaży, prowadzenie spotkań sprzedażowych, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja) oraz z zakresu umiejętności menedżerskich i operacyjnych (budowaniu efektywnych zespołów, budowaniu autorytetu lidera). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w siłach sprzedaży w branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, budowlanej, meblowej, oraz w kontroli należności i windykacji. Pracował w roli projektanta produktów oraz doradcy klienta oraz w roli Doradcy ds. Sprzedaży w branży motoryzacyjnej (Toyota) prowadził negocjacje handlowe, analizował rynek, był odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i analizy sprzedażowe. Jako Dyrektor Handlowy odpowiadał za pracę 90 osobowego zespołu handlowego, tworzył i nadzorował wykonanie planów sprzedażowych, budował politykę sprzedażową firmy. Jako trener ma za sobą ponad 1769 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Bank BGŻ, Mercedes Benz Polska, VOLVO Polska, Toyota, Honda, Maspex, Deichmann, Lotos, Danfoss, Volkswagen, Nordea, Poczta Polska, Pharma Nord, OCEANIC, Auchan. Pracuje z kluczowymi zespołami w organizacjach, wynikiem tej kooperacji jest wdrażanie znaczących zmian i wzrostu efektywności w firmach.

Wykształcenie i certyfikaty
Akademia Ekonomiczna  
Zarządzanie i marketing
Miedziowe Centrum Kształcenia Kadr
Podyplomowe studia Pedagogiczne
Akademia im Leona Koźmińskiego
Coaching Zespołowy
International Coaching Community 
Certyfikowany coach ICC

The Society of Psycho Linguistic Programming Chris Hall – Instytut Psychoterapii – Trainer in the art of NLP

Wybrane projekty rozwojowe
BANK BGŻ
•    Szkolenia w ramach projektu sprzedażowego dla Bankowości Korporacyjnej – High Achiever™
OCEANIC SA
•    Organizacja pracy menedżera
•    Skuteczne negocjacje
•    Techniki sprzedaży
•    Zarządzanie zespołem
MERCEDES POLSKA
•    Obsługa klienta w serwisie
•    Obsługa klienta – sprzedaż zaawansowana
•    Techniki sprzedaży
VOLVO POLSKA
•    Certyfikacja doradców ds. Serwisu i sprzedaży
MASPEX Wadowice
•    Negocjacje
•    Zarządzanie zespołem sprzedażowym
•    Zarządzanie zespołem HoReCa
DEICHMANN
•    Budowanie zespołów
•    Rozwiązywanie konfliktów
TAKEDA
•    Przeprowadzanie rozmowy oceniającej z pracownikiem i zarządzanie pokoleniem Y
BP Polska
•    Skuteczne negocjacje
AUCHAN
•    Organizacja pracy menedżera
•    Zarządzanie zespołem
SKRIVANEK POLSKA
•    Skuteczne negocjacje
•    Automotywacja i motywowanie zespołu
CAT Bergerat Monneyeur
•    Techniki sprzedaży; negocjacje
ANOVO Polska
•    Zarządzanie zmianą
•    Wystąpienia publiczne
•    Rozwiązywanie konfliktów