Telesprzedaż w B2B – jak umówić spotkanie?
Czas trwania: 8h (1 dzień szkoleniowy)
Opis szkolenia: W sprzedaży B2B bardzo ważne jest kierowanie swojej propozycji współpracy do odpowiednich klientów, a następnie nawiązanie z nimi relacji. Uczestnicy dowiedzą się o podstawach prospectingu oraz w jaki sposób prezentować swoje usługi, aby były interesujące dla klienta biznesowego.
Dla kogo: Szkolenie skierowane jest do osób, które mają telefoniczny kontakt z klientem, a celem rozmowy jest umówienie spotkania oraz zaproszenie do dłuższej współpracy.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Uczestnicy:
- Poznają istotę pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym
- Nauczą się budować swój wizerunek przez telefon
- Poznają narzędzia pomocne przy budowaniu relacji z klientem
- Poznają sposoby wzbudzania zainteresowania współpracą
- Nauczą się radzić sobie z obiekcjami
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″]
Czas, miejsce i cena szkolenia:
25.04.2014, Warszawa, w godzinach 9:00 – 17:00
19.05.2014, Warszawa, w godzinach 9:00 – 17:00
11.06.2014, Warszawa, w godzinach 9:00 – 17:00
550zł netto + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 i więcej osób z tej samej firmy gwarantujemy zniżkę 5%.
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”large”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Program szkolenia:
1. Specyfika kontaktu telefonicznego
- Efekt pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym
- Wpływ efektu pierwszego wrażenia na przyszłe relacje
- Badania Mehrabiana – głos to aż 38% wizerunku, a przez telefon dużo więcej
- Jak budować wrażenie przez telefon?
- Znaczenie dobrego pierwszego wrażenia
- Świadome zarządzanie swoim głosem
- Wpływ tonu głosu, barwy na ilość sytuacji trudnych
2. Budowanie relacji z klientem w sprzedaży telefonicznej
- Pojęcie marketingu szeptanego w budowaniu relacji
- Podstawowe umiejętności:
- Aktywne słuchanie (parafraza, klaryfikacja, aprobata)
- Jak dopasować się do rozmówcy
- Style komunikacyjne klienta
- Test na style komunikacyjne (każdy uczestnik zdiagnozuje swój własny styl w komunikowaniu się)
- Diagnoza stylów oraz wskaźniki behawioralne
- Strategie postępowania w konkretnych stylach
- Różnice w budowaniu relacji z klientami reprezentującymi poszczególne style
- Dopasowanie się do stylu rozmówcy
3. Umawianie spotkań przez telefon
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej:
- Identyfikacja leadów
- Scenariusze rozmowy
- Jak dotrzeć do decydenta?
- Lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem u sekretarki i osoby decyzyjnej
- Umówienie konkretnego terminu – tricki psychologiczne
- Cel rozmowy – wpływ celu na przebieg rozmowy
- Skuteczny początek rozmowy telefonicznej
4. Wzbudzanie zainteresowania współpracą
- Proponowanie rozwiązań, nie produktów
- Podstawowe zasady przy prezentacji rozwiązań
- Zwiększanie własnej wiarygodności
- Zasady odnośnie ilości przekazywanych informacji
- Mocne strony rozwiązań
5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę
- Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
- Społeczny dowód słuszności
- Reguła wzajemności
- Reguła autorytetu
- Reguła niedostępności
- Reguła zaangażowania i konsekwencji
- Lubienie i sympatia
- Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu
6. Radzenie sobie z obiekcjami
- Skąd się biorą obiekcje?
- Obiekcje jawne
- Obiekcje ukryte
- Schemat reakcji na obiekcje
7. Podsumowanie szkolenia
- Przypomnienie głównych punktów
- Formuła ZZZ:
- Zabiorę, Zamienię, Zostawię za sobą
Więcej informacji i zapisy:
[row cols_nr=”2″ bg_color=”ffffff” full_width=”on”]
[col size=”6″][team-member name=”Magdalena Ośka” title=”Business Development Manager”]
szkolenia@4skills.pl; kom. (+48) 883 153 338
[/team-member]
[/col]
[col size=”6″]
[button link=”https://4skills.pl/zapisz-sie-na-szkolenie/” size=”medium”]Zapisz się na szkolenie[/button]
[/col]
[/row]
Trener prowadzący: Krzysztof Kodym – trener biznesu, menedżer zespołu sprzedaży
Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW. Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami szkoleniowymi jak Specialist & Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział w rebrandingu Orange, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym. Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.