Automotive

Automotive

Zobacz, jakie聽 inne dzia艂ania poza szkoleniami proponujemy聽 prowadzimy dla bran偶y Automotive:

Rozwijaj膮c bran偶臋 motoryzacyjn膮 korzystamy z indywidualnej metody pracy typu training on the job, jak膮 jest mCoaching. Jest ona szczeg贸lnie u偶yteczna przy indywidualnym wdro偶eniu pracownika, rozwoju konkretnych deficytowych kompetencji, a tak偶e przy ocenie ich potrzeb rozwojowych.

Poniewa偶 oferujemy r贸wnie偶 organizacj臋 certyfikacji dla pracownik贸w salonu czy serwisu, takie dzia艂anie realizujemy metod膮 tradycyjn膮 typu development center lub w艂a艣nie z wykorzystaniem narz臋dzia jakim jest mCoaching. Dodatkowo przygotowujemy filmy instrukta偶owe (zobacz: szkolenia online), dzi臋ki kt贸rym pracownicy mog膮 si臋 uczy膰 w swoim tempie, w wybranym przez siebie czasie.

Kompetencje mened偶erskie rozwijamy w ramach tradycyjnych szkole艅 (zobacz: kompetencje mened偶erskie ), ale przede wszystkim poprzez dzia艂ania audytowo – doradcze, nakierowane na zindywidualizowane potrzeby mened偶er贸w, osadzone w realiach firmy i stoj膮cych przed ni膮 wyzwaniach. Taki projekt z艂o偶ony z kilku etap贸w:

  1. Test kompetencji mened偶erskich
  2. Badanie Mystery Shopper nakierowane na weryfikacj臋 do艣wiadcze艅 klienta w kontakcie z danym dzia艂em
  3. Audyt wewn膮trz organizacji weryfikuj膮cy cele mened偶era i jako艣膰 jego dzia艂a艅 zwi膮zany z ich realizacj膮 (analiza potrzeb rozwojowych)
  4. Sesje coachingu b臋d膮cego pomoc膮 w zape艂nieniu luk kompetencyjnych (r贸wnie偶 z wykorzystaniem mCoachingu)
  5. Ocen臋 wdro偶enia na koniec projektu

Przyk艂adowe szkolenia:

Recepcja w salonie

Warsztat, kt贸rego celem wypracowanie najlepszych sposob贸w budowania dobrego do艣wiadczenia klienta wchodz膮cego do salonu, kt贸ry chce skorzysta膰 us艂ug dowolnego dzia艂u zak艂adu dealerskiego.

Dosprzeda偶 w serwisie

Warsztat, podczas kt贸rego rozwijamy umiej臋tno艣ci budowanie warto艣ci us艂ugi sprzeda偶y dodatk贸w dodatkowych us艂ug, cz臋艣ci i akcesori贸w na etapie przyj臋cia do serwisu rozszerzenia zlecenia a nawet wydania.

Budowanie do艣wiadczenia klienta podczas jazdy pr贸bnej

Warsztat po艣wi臋cony maksymalnemu wykorzystaniu jazdy pr贸bnej do przywi膮zania klienta do wybranego modelu samochodu.

Argumentacja sprzeda偶owa i pokonywanie obiekcji

Warsztat, kt贸rego celem jest ubieganie lub efektywne radzenie sobie z trudnymi pytaniami i obiekcjami klienta na r贸偶nych etapach sprzeda偶y.

Aktywne metody pozyskiwania klient贸w

Warsztat po艣wi臋cony idei pozyskiwania klient贸w na bazie polece艅.

Trudne sytuacje w serwisie

Warsztat, kt贸rego celem wypracowanie najlepszych sposob贸w obs艂ugi klienta w k艂opotliwych sytuacjach, w kt贸rych trzeba rozwi膮za膰 problem.
  • cta-figure3
  • cta-figure4

Zapraszamy do kontaktu.
Szczeg贸艂owo poka偶emy co mo偶emy dla Ciebie zrobi膰.

Poznaj nasze rozwi膮zania dedykowane bran偶y Automotive.