Trudne sytuacje w serwisie

Trudne sytuacje w serwisie

Warsztat, którego celem wypracowanie najlepszych sposobów obsługi klienta w kłopotliwych sytuacjach, w których trzeba rozwiązać problem i zarządzić emocjami klienta.

Jeśli w Twoim serwisie zdarzają się momenty napięcia w relacji z klientem, pojawiają się trudności zawinione lub niezależne od pracowników firmy, to ten warsztat pomoże Ci opanować umiejętności potrzebne do stawienia czoła takimi wyzwaniom.

Trudne sytuacje? Obsługuj je jak profesjonalista!

To praktyczny warsztat, który nauczy Cię jak skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami w serwisie, minimalizując napięcie i budując pozytywne doświadczenie klienta. Poznasz sprawdzone metody zarządzania emocjami klienta oraz rozwiązywania problemów w sposób profesjonalny i skuteczny.

krzystofk

Potrzebujesz więcej informacji?