Bio

Marcin Sławek

Marketing Specialist

Strateg marketingu i komunikacji w sprzedaży. Trener od 2012 roku, specjalizujący się w rozwijaniu zespołów obsługi klienta i sprzedażowych. Właściciel multimedialnej agencji reklamowej, wydawca cyfrowych tygodników branżowych.

Od 2017 roku blisko związany z branżą telekomunikacyjną i jej integratorami, min. iNET GROUP i PROTELKO. W tym czasie współorganizował jedne z największych konferencji ISP w Polsce oraz wdrożył w ponad 60 firmach autorski program szkoleniowy Pracownik Roku, i Error: Cena Czyni Cuda, dedykowany dla zespołów sprzedażowych branż ISP, FMCG i gastronomii.  Od 2019 roku prowadził warsztaty szkoleniowe dla branży Automotive, przekazując doświadczenia relacyjnej sprzedaży ponad 3000 uczestników.

Prywatnie, fan motoryzacji i gitarowego grania. Propagator zdrowego trybu życia, praktyk sprzedaży i anonimowy pracoholik.

Specjalizacje:

  • Komunikacja w biznesie
  • Sprzedaż relacyjna
  • Strategie reklamowe

Szkolił m in.::

  • Renault
  • City-Net
  • Uninet