Marcin Sławek
Strateg marketingu i komunikacji w sprzedaży. Trener od 2012 roku, specjalizujący się w rozwijaniu zespołów obsługi klienta i sprzedażowych. Właściciel multimedialnej agencji reklamowej, wydawca cyfrowych tygodników branżowych.
Od 2017 roku blisko związany z branżą telekomunikacyjną i jej integratorami, min. iNET GROUP i PROTELKO. W tym czasie współorganizował jedne z największych konferencji ISP w Polsce oraz wdrożył w ponad 60 firmach autorski program szkoleniowy Pracownik Roku, i Error: Cena Czyni Cuda, dedykowany dla zespołów sprzedażowych branż ISP, FMCG i gastronomii. Od 2019 roku prowadził warsztaty szkoleniowe dla branży Automotive, przekazując doświadczenia relacyjnej sprzedaży ponad 3000 uczestników.
Prywatnie, fan motoryzacji i gitarowego grania. Propagator zdrowego trybu życia, praktyk sprzedaży i anonimowy pracoholik.
Specjalizacje:
- Komunikacja w biznesie
- Sprzedaż relacyjna
- Strategie reklamowe
Szkolił m in.::
- Renault
- City-Net
- Uninet