Automotive
Zobacz, jakie inne działania poza szkoleniami proponujemy prowadzimy dla branży Automotive:
Rozwijając branżę motoryzacyjną korzystamy z indywidualnej metody pracy typu training on the job, jaką jest mCoaching. Jest ona szczególnie użyteczna przy indywidualnym wdrożeniu pracownika, rozwoju konkretnych deficytowych kompetencji, a także przy ocenie ich potrzeb rozwojowych.
Ponieważ oferujemy również organizację certyfikacji dla pracowników salonu czy serwisu, takie działanie realizujemy metodą tradycyjną typu development center lub właśnie z wykorzystaniem narzędzia jakim jest mCoaching. Dodatkowo przygotowujemy filmy instruktażowe (zobacz: szkolenia online), dzięki którym pracownicy mogą się uczyć w swoim tempie, w wybranym przez siebie czasie.
Kompetencje menedżerskie rozwijamy w ramach tradycyjnych szkoleń (zobacz: kompetencje menedżerskie ), ale przede wszystkim poprzez działania audytowo – doradcze, nakierowane na zindywidualizowane potrzeby menedżerów, osadzone w realiach firmy i stojących przed nią wyzwaniach. Taki projekt złożony z kilku etapów:
- Test kompetencji menedżerskich
- Badanie Mystery Shopper nakierowane na weryfikację doświadczeń klienta w kontakcie z danym działem
- Audyt wewnątrz organizacji weryfikujący cele menedżera i jakość jego działań związany z ich realizacją (analiza potrzeb rozwojowych)
- Sesje coachingu będącego pomocą w zapełnieniu luk kompetencyjnych (również z wykorzystaniem mCoachingu)
- Ocenę wdrożenia na koniec projektu
Przykładowe szkolenia:

Recepcja w salonie

Dosprzedaż w serwisie

Budowanie doświadczenia klienta podczas jazdy próbnej

Argumentacja sprzedażowa i pokonywanie obiekcji

Aktywne metody pozyskiwania klientów

Trudne sytuacje w serwisie

