Automotive

Automotive

Zobacz, jakie  inne działania poza szkoleniami proponujemy  prowadzimy dla branży Automotive:

Rozwijając branżę motoryzacyjną korzystamy z indywidualnej metody pracy typu training on the job, jaką jest mCoaching. Jest ona szczególnie użyteczna przy indywidualnym wdrożeniu pracownika, rozwoju konkretnych deficytowych kompetencji, a także przy ocenie ich potrzeb rozwojowych.

Ponieważ oferujemy również organizację certyfikacji dla pracowników salonu czy serwisu, takie działanie realizujemy metodą tradycyjną typu development center lub właśnie z wykorzystaniem narzędzia jakim jest mCoaching. Dodatkowo przygotowujemy filmy instruktażowe (zobacz: szkolenia online), dzięki którym pracownicy mogą się uczyć w swoim tempie, w wybranym przez siebie czasie.

Kompetencje menedżerskie rozwijamy w ramach tradycyjnych szkoleń (zobacz: kompetencje menedżerskie ), ale przede wszystkim poprzez działania audytowo – doradcze, nakierowane na zindywidualizowane potrzeby menedżerów, osadzone w realiach firmy i stojących przed nią wyzwaniach. Taki projekt złożony z kilku etapów:

  1. Test kompetencji menedżerskich
  2. Badanie Mystery Shopper nakierowane na weryfikację doświadczeń klienta w kontakcie z danym działem
  3. Audyt wewnątrz organizacji weryfikujący cele menedżera i jakość jego działań związany z ich realizacją (analiza potrzeb rozwojowych)
  4. Sesje coachingu będącego pomocą w zapełnieniu luk kompetencyjnych (również z wykorzystaniem mCoachingu)
  5. Ocenę wdrożenia na koniec projektu

Przykładowe szkolenia:

Recepcja w salonie

Warsztat, którego celem wypracowanie najlepszych sposobów budowania dobrego doświadczenia klienta wchodzącego do salonu, który chce skorzystać usług dowolnego działu zakładu dealerskiego.

Dosprzedaż w serwisie

Warsztat, podczas którego rozwijamy umiejętności budowanie wartości usługi sprzedaży dodatków dodatkowych usług, części i akcesoriów na etapie przyjęcia do serwisu rozszerzenia zlecenia a nawet wydania.

Budowanie doświadczenia klienta podczas jazdy próbnej

Warsztat poświęcony maksymalnemu wykorzystaniu jazdy próbnej do przywiązania klienta do wybranego modelu samochodu.

Argumentacja sprzedażowa i pokonywanie obiekcji

Warsztat, którego celem jest ubieganie lub efektywne radzenie sobie z trudnymi pytaniami i obiekcjami klienta na różnych etapach sprzedaży.

Aktywne metody pozyskiwania klientów

Warsztat poświęcony idei pozyskiwania klientów na bazie poleceń.

Trudne sytuacje w serwisie

Warsztat, którego celem wypracowanie najlepszych sposobów obsługi klienta w kłopotliwych sytuacjach, w których trzeba rozwiązać problem.
  • cta-figure3
  • cta-figure4

Zapraszamy do kontaktu.
Szczegółowo pokażemy co możemy dla Ciebie zrobić.

Poznaj nasze rozwiązania dedykowane branży Automotive.