Marcin Sławek
MARCIN SŁAWEK
Strateg marketingu i komunikacji w sprzedaży. Trener od 2012 roku, specjalizujący się w rozwijaniu zespołów obsługi klienta i sprzedażowych. Właściciel multimedialnej agencji reklamowej i wydawca cyfrowych tygodników branżowych.
Od 2017 roku blisko związany z branżą telekomunikacyjną i jej integratorami, min. iNET GROUP. W tym czasie współorganizował jedne z największych konferencji ISP w Polsce oraz wdrożył w ponad 40 firmach autorski program szkoleniowy Pracownik Roku, dedykowany dla zespołów sprzedażowych operatorów telekomunikacyjnych.
Kursy trenerskie i certyfikaty zawodowe
- CAE Cambridge – lektor języka angielskiego.
- Szkoła Pamięci Wojakowskich.
- Konstrukty Fabularne Role-playing.
- Ukończył kursy Advanced ADOBE (Ps, Au, Pr).
- Ukończył kurs szkolenia osób dorosłych.
- Train The Trainers – Renault & Osbourne Purdie
Swoje umiejętności komunikacyjne i praktyczny warsztat sprzedażowy Marcin wykorzystuje w takich szkoleniach jak:
- obsługa klienta,
- budowanie wartości i komunikacji marki,
- komunikacja w procesie sprzedaży,
- zarządzanie czasem i stanowiskiem pracy,
- narzędzia CRM w pracy zespołu,
- praca w środowisku zdalnym,
Pracował warsztatowo z takimi Klientami jak: iNET GROUP Sp. z o.o., Renault Polska
Marcin dodatkowo dzieli się swoim doświadczeniem w budowaniu strategii reklamowych z uczestnikami szkoleń, w następujących obszarach:
- przewagi rynkowe a konkurencja,
- budowanie kampanie reklamowych,
- wykorzystanie kanałów komunikacji marketingowej,
- budowanie marki osobistej,
- techniki i narzędzia reklamy,
- marketing sieciowy i media społecznościowe,
- spójność marki.