Krzysztof Kodym
Krzysztof Kodym
Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW. Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział w rebrandingu Orange, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym. Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.
Zarządzanie biznesem – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Szkoła Pamięci Wojakowskich
Trener technik pamięciowych
Practicioner In Art Of NLP
Specialist &Friends (House of skills)
Cykl szkoleń menedżerskich i trenerskich CS JET
OBI
• Trening umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej
Aster
• Szkolenia wstępne
• Sprzedaż; obsługa klienta; aplikacje i programy obsługi
Telekomunikacja
• Szkolenia wstępne;
• Sprzedaż; obsługa klienta
• Negocjacje; utrzymanie klienta (tzw. propozycja);
• Sztuka obsługi reklamacji; proaktywność w obsłudze klienta;
• Aplikacje i programy obsługi
• Zarządzanie zmianą
PTK Centertel (Idea / ORANGE)
• Szkolenia wstępne;
• Sprzedaż; obsługa klienta
• Negocjacje; utrzymanie klienta (tzw. propozycja)
• Zarządzanie zespołem zadaniowym
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie czasem
• Skuteczne prowadzenie spotkań z zespołem
• Coaching kierowników salonów
• Sprzedaż i negocjacje dla sprzedawców
Kruszwica
• Sprzedaż i wypracowanie standardów sprzedaży
SKOK Stefczyka
• Wdrożenie standardów obsługi klienta
Netia
• Umiejętności sprzedażowe
Uniwersytet Łódzki
• Zarządzanie czasem, wystąpienia publiczne, techniki pamięciowe
Nestle
• Sprzedaż przez telefon
• Coaching
Unicolor
• Umiejętności sprzedażowe