Wywieranie wpływu
Warsztat, który pozwoli Ci nabyć umiejętności niezbędne w roli lidera, managera, marketingowca i sprzedawcy.
Jeśli chcesz w sposób skuteczny umieć przekonywać innych do swoich racji, pomysłów czy wizji, to ten warsztat jest dla Ciebie.

Warsztat, który cieszy się dużą popularnością.
Poznasz skuteczne techniki, które pozwolą Ci być bardzo skutecznym:
- Metaprogramy
- Presupozycje
- Przeramowania
- Implikacje

- Jak przekonywać innych do swoich pomysłów/wizji, etc?
- Jak umiejętnie inspirować zespół i zachęcać do działania?
- Jak unikać pułapek językowych osłabiających własny przekaz?
- Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych?
- Jak skutecznie przekonywać klientów?
Czym jest komunikacja w wywieraniu wpływu:
- Komunikacja werbalna vs niewerbalna. Jak dbać o spójność komunikacji. Budowanie relacji i wywieranie wpływu za pomocą komunikacji niewerbalnej.
- Odzwierciedlenie - dostosowanie się do rozmówcy w komunikacji niewerbalnej i budowanie porozumienia.
Umysł świadomy vs nieświadomy:
- Różnice w postrzeganiu komunikacji przez umysł świadomy i nieświadomy. Zasady budowania komunikatów wizualnych.
- Podstawowe struktury językowe.
- Przygotowanie zestawu zdań w różnych sytuacjach zawodowych.
Lingwistyka:
- Słowa, które osłabiają nasz przekaz do rozmówcy oraz tzw. wzmacniacze – słowa budujące pozytywną siłę przekonywania.
- Wypracowanie „banku zwrotów” – gotowych sformułowań do użycia po warsztacie w kontekście przekonywania i budowania pozytywnego porozumienia.
Rozmowa ukierunkowana na rozwiązania:
- Sposoby radzenia sobie z emocjami rozmówcy.
- Przeramowania – lingwistyczne (słowne) techniki koncentrujące rozmówcę na rozwiązaniu.
- Techniki budujące pozytywne nastawienie rozmówcy pomimo jego problemów.
Metaprogramy:
- Uczestnicy zostaną wprowadzeni w temat metaprogramów – filtrów komunikacyjnych. Omówienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia i dopasowania się do rozmówców, wykorzystując ich filtry komunikacyjne.
- Autodiagnoza własnych filtrów komunikacyjnych.
Presupozycje – moc ukrytych założeń:
- Rodzaje presupozycji i zasady ich wykorzystania w praktyce (pozytywna perswazja).
- Przygotowanie wypowiedzi z obszarów zawodowych uczestników, wykorzystujących określone rodzaje presupozycji:
- Budujących relacje
- Skłaniających do określonej decyzji
- Budzących sympatię
- Zawężających wybór, itp.
- Uświadomienie sobie własnych zasobów w kontekście wywierania wpływu podczas komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Zbudowanie świadomości dlaczego warto wywierać pozytywny wpływ na współpracowników.
- Poznanie działania umysłu w kontekście komunikacji, jego struktur. Nauka budowania pozytywnych komunikatów i argumentów.
- Poznanie osłabiaczy, wzmacniaczy oraz słów, których używamy na co dzień ale sabotujących intencje.
- Wypracowanie sformułowań gotowych do użycia w rozmowie z innymi.
- Poznanie technik ukierunkowanych na rozwiązania. Wypracowanie gotowych sformułowań do użycia podczas rozmów z Klientem.
- Poznanie filtrów decyzyjnych i stworzenie gotowego materiału do wykorzystania w różnych sytuacjach zawodowych
- Poznanie technik zorientowanych na budowanie pozytywnych relacji z innymi, skłaniających do decyzji, budzących sympatię, itp.

Potrzebujesz więcej informacji?
Telefon
Email