Blog
Filip Suliborski
1 Kurs • 1 StudentBiografia
Pracuje jako menedżer i trener od 1999 roku, najpierw w branży ubezpieczeniowej, a od 2007 roku jako freelancer realizując działania rozwojowe w różnych branżach.
Skoda VGP
W latach 2007-2015 i od 2018 do dziś realizuje szkolenia, coachingi i assessmenty na rzecz Skoda VGP (około 600 dni). Był szefem projektów sprzedażowych i menedżerskich, tworzył i modyfikował programy szkoleniowe. Zakres zrealizowanych działań szkoleniowych dla Skoda VGP:
1/ Sprzedawcy - 6 różnych szkoleń w ramach ścieżki podstawowej i zaawansowanej przygotowujących do pracy w sprzedaży, realizacji standardu sprzedaży i certyfikacji, podczas której był asesorem.
2/ Doradcy Serwisowi - 6 różnych szkoleń w ramach ścieżki podstawowej i zaawansowanej przygotowujących do pracy w serwisie, realizacji standardu obsługi klienta i certyfikacji, podczas której był asesorem.
3/ Kierownicy Sprzedaży i Serwisu - cykl 3 szkoleń menedżerskich poświęconych rozwojowi pracowników serwisu lub sprzedaży.
Dodatkowo prowadził coaching Kierowników Serwisów i Sprzedaży pracujących nad rozwojem swoich biznesów głównie poprzez poprawę jakości pracy pracowników (sesje coach to coach).
4/ Dyrektorzy Zarządzający i właściciele - warsztaty "Budowanie Call Center w punkcie dealerskim"
5/ Wszyscy pracownicy - szkolenie produktowe Nowa Fabia przy jej debiucie rynkowym w 2014 r.
6/ Doradcy Sieci Dealerskiej i Doradcy Sieci Serwisowej - coaching podczas ich pracy z Dyrektorami Zarządzającymi i Kierownikami Serwisu i Sprzedaży mający na celu poprawę ich efektywności biznesowej.
Vokswagen Bank
W latach 2011 - 2015 realizował szkolenia i coachingi dla:
1/ Sprzedawcy i Kierownicy Sprzedaży wszystkich marek VW Group - szkolenie "Concept 7" wdrażające nowe produkty bankowe i rozwijające umiejętności sprzedaży.
2/ Sprzedawcy i Kierownicy Sprzedaży wszystkich marek VW Group - szkolenie "Auto Kredyt" rozwijające kompetencje sprzedażowe w związku z wprowadzeniem nowego na rynku produktu finansowego.
Renault
W latach 2015 do dziś realizuje szkolenia i coachingi dla następujących grup pracowników:
1/ Sprzedawcy i Doradcy Serwisowi - szkolenia na ścieżce podstawowej i zaawansowanej rozwijające umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne oraz przygotowujące do certyfikacji.
2/ Kierownicy Serwisu i Sprzedaży – szkolenia certyfikacyjne i coachingi wdrażające program Care 2.0 poświęcony budowaniu biznesu w oparciu doświadczenie klienta.
Scania
W 2016 r. realizował szkolenia i coachingi dla następujących grup pracowników:
1/ Kierownicy Serwisu i Doradcy Serwisowi - szkolenia wdrażające standard obsługi klienta w serwisie Scania.
2/ Kierownicy Serwisu - coaching poświęcony strategii rozwoju biznesu i pracowników.
Seat
W latach 2016 - 2017 realizował szkolenia dla następujących grup pracowników:
1/ Wszyscy pracownicy - szkolenie produktowe Nowy Seat Ateca przy jego wejściu na rynek w 2016 r.
2/ Wszyscy pracownicy - szkolenie produktowe CLT Ibiza przy jego wejściu modelu na rynek w 2017 r.
3/ Sprzedawcy - szkolenie Buenos Seat - rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę o marce oraz o modelach Seata.