Sprzedaż do potrzeb klienta
Praktyczny warsztat rozwijający umiejętności sprzedażowe poprzez docieranie do potrzeb klienta i atrakcyjne opakowanie przygotowanych dla niego rozwiązań.
Jeżeli w Twojej pracy ważna jest poznanie potrzeb klienta, dzięki którym możesz zaproponować adekwatne do nich rozwiązanie, to szkolenie umożliwi Ci rozwinięcie umiejętności prowadzenie w taki sposób rozmowy, by realizować najskuteczniejszy model sprzedaży przy zachowaniu świetnej relacji z klientem.

Fundament do skutecznej sprzedaży
Jeśli chcesz podnieść skuteczność sprzedaży, to ten warsztat jest dla Ciebie:
- Kontraktowanie spotkania
- Zasada lejka
- Język korzyści
- Model PKP

- Jak pytać, by klient uznał, że to normalne, gdy oczekuje prezentacji?
- Jak uniknąć sztuczności w procesie analizy potrzeb?
- Co sprawia, że ludzie chętnie ujawniają swoje potrzeby?
- Jak kolejność pytań wpływa na ich adresata?
- Jakie pytać, gdy dostaję ogólne odpowiedzi?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach przy budowaniu rozwiązań?
- Jak prezentować, by ludzie czuli, że rozwiązanie jest dla nich?
- Skąd wiadomo, że prezentacja jest skuteczna?
- Jak wykorzystać analizę potrzeb i prezentację do zamykanie sprzedaży?
Kontraktowanie spotkania
- Istota kontraktowania
- Elementy kontraktu i korzyści z nich wynikające
- Warsztat budowania kontraktu z klientem
Badanie potrzeb klienta
- Zadawanie pytań z zachowaniem relacji z klientem
- Struktura pytań
- Obszary wiedzy potrzebne do zbudowania dobrego rozwiązania
- Techniki komunikacyjne warte wykorzystania podczas badania potrzeb
- Praktyka rozpoznawania potrzeb klienta
Prezentacje rozwiązań
- Cel i struktura prezentacji
- Narzędzia skutecznej prezentacji
- Techniki komunikacyjne warte wykorzystania podczas budowania rozwiązań
- Prezentacja czy rozmowa - metody zaangażowania klienta
- Metoda bieżącej kontroli skuteczności prezentacji
- Model PKP w praktyce
- Poznanie Metody kontraktowania
- Rozwój umiejętności planowania spotkania z klientem
- Poznanie technik badania potrzeb klienta
- Praktyczna nauka stosowania poznanych narzędzi
- Poznanie diamentowej struktury prezentacji
- Nauka języka korzyści i innych technik pracy z klientem
- Rozwój umiejętności prowadzenia spotkania w oparciu o model PKP

Potrzebujesz więcej informacji?
Telefon
Email