Ścieżka rozwoju Kierownika Serwisu

ŚCIEŻKA ROZWOJU KIEROWNIKA SERWISU – ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA

E-learning

Przygotowujemy szkolenia e-learningowe zawsze umiejscowione w kontekście biznesowym. Dzięki temu szybko wdrażamy nowych pracowników do organizacji.

Obsługa Klienta w serwisie

Podstawowe szkolenie bazujące na standard obsługi Klienta. Trening umiejętności budowania relacji, realizacji rozszerzeń, radzenia sobie z obiekcjami.

Zarządzanie serwisem

Szkolenie rozwija umiejętności całościowego patrzenia na biznes, tworzenia planów działań serwisu, zarządzania pracą podległych osób.

Zarządzanie zespołem

Szkolenie kształtuje umiejętności pracy z podległym zespołem: delegowania, wyznaczania celów, motywowania. 

Coaching

Manager coachem – to szkolenie rozwijające umiejętności prowadzenia rozmów rozwojowych i rozwijania podległych osób.

Zarządzanie zaawansowane

Zaawansowane szkolenie dla doświadczonych menedżerów. Rozwija umiejętności z monitorowaniem pracy zespołu, motywowania i działania inspiracyjnego.