Michał Grzyb

MICHAŁ GRZYB

Trener biznesu i doradca personalny, specjalista w zakresie komunikacji, ekspert językowy i konsultant w dziedzinie komunikacji pisemnej z klientami nastawionej na budowanie wizerunku marki. Z sukcesem realizuje także szkolenia menedżerskie oraz sprzedażowe.

 

  • Od blisko 15 lat intensywnie współpracuje z operatorem telekomunikacyjnym Orange Polska jako trener i coach. Przygotowuje nowo zatrudnionych pracowników do objęcia stanowisk pracy, obecnych pracowników przygotowuje do zmiany ról zawodowych, rozwija kompetencje kadry w zakresie umiejętności miękkich oraz zarządzania, identyfikuje potrzeby szkoleniowe, konsultuje procesy komunikacji z klientami i standardy obsługowe.
  • W latach 2014-2015 współpracował z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów jako ekspert dla urzędów państwowych w zakresie komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (projekt pod nazwą „Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w 75 urzędach administracji rządowej”.)
  • Od czterech lat zdobywa doświadczenie w zarządzaniu w branży handlowej – jako współwłaściciel sklepu internetowego.
  • Realizował szkolenia dla firm z branży telekomunikacyjnej (Orange Polska SA, Orange Customer Service sp. z o.o., Contact Center sp. z o.o., MNI Telecom SA), branży prawniczej (LexFortis sp. z o.o.), transportowej (Zarząd Morskiego Portu Gdańsk) oraz dla Urzędów Celnych.
  • Na początku swojej drogi zawodowej pracował w dziale informacji lubelskiej rozgłośni radiowej Radio Puls (dziś Radio Złote Przeboje) a potem jako doradca klientów w call center sieci komórkowej Idea.

 Atuty osobowościowe:

  • Profesjonalizm, odpowiedzialność i perfekcja w działaniu.
  • Zawsze mierzy wysoko i nigdy się nie poddaje.

Wykaz zrealizowanych szkoleń miękkich:

  • Teambuilding
  • Negocjacje
  • Wywieranie wpływu
  • Sztuka prezentacji
  • Rekrutacja i selekcja
  • Kultura języka i poprawność językowa
  • Autoprezentacja
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Zarządzanie przez cele
  • Trudne sytuacje w pracy menedżera
  • Jak motywować pracowników?
  • Jak budować satysfakcję klienta?
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Inteligencja handlowa
  • Profesjonalna korespondencja w obsłudze klienta
  • Jak utrzymać klienta?
  • Skuteczna komunikacja
  • Informacja zwrotna 360 stopni