Marcin Czerwiński

Marcin Czerwiński

Współtwórca wielu projektów szkoleń dedykowanych kadrze menedżerskiej. Zrealizował ponad 800 dni szkoleniowych dedykowanych kadrze zarządzającej firm z różnych sektorów rynku. Bardzo wysoko oceniany przez uczestników szkoleń, potrafi dobrać odpowiedni styl komunikacyjny do specyfiki i oczekiwań grupy.

Doświadczenie zawodowe 

Od 1999 do 2005 roku związany z branżą telekomunikacyjną (Orange Polska). Przez ponad 4 lata pracował w strukturach Pionu Obsługi Klienta. Zajmował się kompleksową obsługą i opieką nad kluczowymi klientami firmy.

Jednocześnie od 2005 roku pracował na stanowisku Menedżera Zarządzającego w firmie Mobile Mind, która jako pierwsza w Polsce zaczęła organizować transmisję koncertów na żywo poprzez internet (portal www.orange.pl/muzyka/) oraz do IPTV – videostrada TP S.A. Organizował i nadzorował transmisję takich artystów jak: Kult, IRA, Pati Yang, Janusz Panasewicz, Afromental. Od początku 2016 odpowiedzialny w 4skills za projekty szkoleniowe od strony merytorycznej i organizacyjnej.

Doświadczenie w realizacji szkoleń 

Od 2005 roku współpracował z grupą Orange Polska jako trener, konsultant i coach,  gdzie szkolił kadrę kierowniczą Pionu Obsługi Klienta oraz Pionu Sprzedaży. Prowadził szkolenia menedżerskie dla Działów Audytu, Zakupów, Marketingu, Technicznego, Informatycznego PTK Centertel Sp. z o.o. i TP S.A.  Prowadził również szkolenia dla innych spółek grupy TP (Tp TelTech Sp. z o.o., Emitel Sp. z o.o., Contact Center Sp. z o.o.). Szkolił również pracowników takich firm jak: Nestle Waters Polska Sp. z o.o., Druk-Intro S.A., Graal S.A., Netia S.A.

Od 2010 roku pracował dla Personel Profit Sp. z o.o. Prowadził podstawowe i zaawansowane szkolenia dla menedżerów, negocjatorów, sprzedawców, serwisantów i specjalistów ds. produkcji. W ramach projektu szkoleniowego dla Skoda Auto Polska zrealizował ponad 250 dni szkoleń (2000 godzin), w tym 150 dni warsztatów i  innych działań rozwojowych dedykowanych pracownikom struktur sprzedażowych i serwisu. Obejmowały one zagadnienia z zakresu technik sprzedaży, skutecznej komunikacji, wywierania wpływu, negocjacji, coachingu, obsługi klienta (w tym trudnego klienta), sprzedaży telefonicznej.

Szkolił pracowników firm: Skoda Auto Polska S.A., BMW Motorrad, Neinver Polska Sp. z o.o., Raben, Bank BPH S.A. Phinance S.A., Volkswagen Bank Polska, BZ WBK, AVIVA, Warta, Volkswagen Polska, PKP Informatyka, Home&You, Asseco, SII, KGHM S.A. – PeBeKa S.A., Unibep S.A., Stocznia Gdańska – Remontowa Holding S.A.

Współtworzył liczne programy szkoleniowe dla menedżerów (Akademia Managera, Akademia Mistrza).

 

Ukończone kursy trenerskie i certyfikaty zawodowe

Certyfikaty/dyplomy:

Master Practicioner in the Art of NLP

Practitioner in the Art of NLP

Psychologia osiągania celów

Neuromarketing w Biznesie

Analiza Transakcyjna w praktyce zarządzania

Train The Trainers

Ukryta perswazja (Kevin Hogan)