Bogna Sadowska

Bogna Sadowska

Doświadczony i certyfikowany Trener Biznesu, Coach, specjalista w zakresie efektywnej komunikacji, technik sprzedaży i obsługi klienta. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Od kilkunastu lat związana z branżą farmaceutyczną. Swoje doświadczenie sprzedażowe oraz trenerskie zdobywała pracując w takich firmach jak: Abbott, Adamed, Fournier, Solvay. Od 2008 roku jest akredytowanym konsultantem i entuzjastą metody Insights Discovery ™. Na podstawie metodologii Insights zaprojektowała i przeprowadziła moduły szkoleniowe dotyczące efektywności osobistej, typologii klienta, zarządzania, skutecznej sprzedaży, współpracy w zespole i rozwoju osobistego. Przygotowała i prowadziła warsztaty profesjonalnej prezentacji i wystąpień publicznych. Projektowała i realizowała warsztaty dotyczące efektywnego zarządzania sobą w czasie. W 2010 pomyślnie ukończyła szkolenie Coaching Clinic®. Prowadziła coaching dla przedstawicieli medycznych. Obecnie jako trener zewnętrzny jest zaangażowana w projekty głównie dla dużych firm farmaceutycznych. Dodatkowo, od 2011 roku zarządza Elektronicznymi Kanałami Wiedzy, w tym tworzy interaktywne kursy e-learningowe oraz administruje platformami e-learningowymi. Zaprojektowała, stworzyła i wprowadziła dużą liczbę kursów zarówno z wiedzy produktowej, procedur klienta, jak i kompetencji miękkich np. zarządzanie sobą w czasie czy radzenie sobie z zastrzeżeniami.

Wykształcenie i certyfikaty
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Trener Biznesu (studia podyplomowe)
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Przyrodniczych
Mgr biologii, spec. Genetyka Molekularna
Insights Discovery Polska
Akredytowany konsultant metody Insights Discovery™, Insights Discovery Full Circle™
Certyfikat ukończenia szkolenia “Coaching Clinic®”
Articulate Storyline – warsztat dla Instructional Designers
Instructional Design – szkolenie dotyczące tworzenia kursów on-line

Wybrane obszary działalności

Szkolenia

  • Warsztat Efektywności Osobistej Insights Discovery®
  • Asertywna komunikacja w biznesie
  • Techniki sprzedaży
  • Umiejętność prowadzenia profesjonalnej prezentacji
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Algorytm wizyty promocyjnej dla przedstawicieli medycznych
  • Standardy obsługi klienta
  • Pharmacy Channel Management
  • Segmentacja na rynku aptecznym
  • Merchandising
  • eDetaling
  • Closed Loop Marketing

 

E-learning

  • Interaktywne kursy produktowe
  • Interaktywny elektroniczny kurs BHP
  • Interaktywne kursy dotyczące procedur i polityki wewnętrznej klientów
  • Interaktywne kursy dotyczące kompetencji miękkich