Szkolenia sieci sprzedaży

Zrealizowaliśmy projekty dla  sieci sprzedaży między innymi takich jak:

IKEA, OBI, Rossmann, Super-Pharm.

Nasi trenerzy szkolili również Hipermarkety REAL, DEICHMANN, AUCHAN, MAKRO

 

 

 

“Przyjazny, pomocny, skuteczny” – Szkolenia obsługi Klienta

Dla branży spożywczej, sklepów firmowych piekarni, cukierni i kawiarni zaprojektowaliśmy program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie obsługi do efektywnego prowadzenia stoiska, sklepu, kawiarni tak, aby maksymalizować jego obroty i zyski. Projekt zakłada 3 etapy:

  • I etap – Diagnoza polegająca na Wizytach Tajemniczego Klienta,
  • II etap – Aktywne warsztaty sprzedażowe,
  • III etap – Follow up, ponowne wizyty Tajemniczego Klienta.

Szkolenie porusza następujące zagadnienia (w formie warsztatowej aktywnej, angażującej uczestników):

  • Standardy obsługi klienta (Przyjazny, Pomocny, Skuteczny),
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i personelu,
  • Umiejętności aktywnej sprzedaży, doradzania, zachęcania i sprzedaży dodatkowej (podnoszenie obrotów),
  • Umiejętności efektywnej ekspozycji towaru (efektywny merchandising),
  • Co każdy sprzedawca powinien wiedzieć, aby przekonać klienta i odpowiedzieć na jego pytania?
  • W przypadku kierowników sklepów, kawiarni i punktów dodatkowo: podstawowe umiejętności przekazywania wiedzy i informacji zwrotnych swoim pracownikom.

 Filary profesjonalnej obsługi klienta:

[row cols_nr=”3″]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” icon name=”thumbs-up”] PRZYJAZNY

Aktywna i przyjazna postawa obsługi, Dbanie o atmosferę, Aktywizowanie klienta.

[/col]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” name=”comments-alt”] POMOCNY

Zadawanie pytań i poznawanie potrzeb, Posiadanie wiedzy o produktach, Doradzanie i edukowanie klienta.

[/col]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” name=”money”] SKUTECZNY

Polecanie i dosprzedawanie, Zwiększanie obrotów, Realizowanie celów sprzedażowych.

[/col]

[/row]

Atuty naszych szkoleń

  • Szkolenie nastawione na zwiększanie obrotów stoiska, sklepu, kawiarni
  • Aktywne warsztaty angażujące uczestników
  • Symulacje i praca w grupach
  • Aktywne ćwiczenia
  • Kształtowanie pro klienckiej postawy
  • Standardy obsługi klienta i dosprzedaży w postaci jasnych schematów rozmowy
  • Moduł kierowniczy
  • Ćwiczenia praktyczne z ekspozycji
  • Scenki sprzedażowe nagrywane na kamerę
  • Audyty po zakończonych szkoleniach wraz z raportem.

Ostatnio realizowane projekty

Dla sieci sklepów własnych Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A. zrealizowaliśmy projekt „Przyjazny, pomocny, skuteczny – filary profesjonalnej obsługi klienta i aktywnej sprzedaży”.

Projekt wprowadzał standard obsługi klienta i aktywnej sprzedaży w sklepach oraz zasady ekspozycji w ladach w sklepach ZM „Łmeat-Łuków” S.A. Przeszkoliliśmy 207 osób, kierowników sklepów oraz kierowników regionalnych. Szkolenia były prowadzone metodą warsztatową, dzięki czemu uczestnicy mocno angażowali się w proponowane ćwiczenia. Część dotycząca ekspozycji towaru oraz ćwiczenia praktyczne z obsługi klienta prowadzone były w sklepie firmowym.

Szkolenia spotykały się z uznaniem grupy, do której były adresowane oraz przełożyły się na zaangażowanie pracowników i wzrost obrotów sklepów i liczbę ich klientów.

Podobny projekt zrealizowaliśmy dla sieci sklepów własnych Zakładów Przetwórstwa Mięsa MATTHIAS oraz dla Zakładu Rzeźniczo–Wędliniarskiego Bara Jacek. Projekt również zawierał badania Tajemniczego Klienta oraz szkolenia: Przyjazny, Pomocny, Skuteczny”.