Szkolenia sieci sprzedaży
Zrealizowaliśmy projekty dla sieci sprzedaży między innymi takich jak:
IKEA, OBI, Rossmann, Super-Pharm.
Nasi trenerzy szkolili również Hipermarkety REAL, DEICHMANN, AUCHAN, MAKRO
“Przyjazny, pomocny, skuteczny” – Szkolenia obsługi Klienta
Dla branży spożywczej, sklepów firmowych piekarni, cukierni i kawiarni zaprojektowaliśmy program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie obsługi do efektywnego prowadzenia stoiska, sklepu, kawiarni tak, aby maksymalizować jego obroty i zyski. Projekt zakłada 3 etapy:
- I etap – Diagnoza polegająca na Wizytach Tajemniczego Klienta,
- II etap – Aktywne warsztaty sprzedażowe,
- III etap – Follow up, ponowne wizyty Tajemniczego Klienta.
Szkolenie porusza następujące zagadnienia (w formie warsztatowej aktywnej, angażującej uczestników):
- Standardy obsługi klienta (Przyjazny, Pomocny, Skuteczny),
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i personelu,
- Umiejętności aktywnej sprzedaży, doradzania, zachęcania i sprzedaży dodatkowej (podnoszenie obrotów),
- Umiejętności efektywnej ekspozycji towaru (efektywny merchandising),
- Co każdy sprzedawca powinien wiedzieć, aby przekonać klienta i odpowiedzieć na jego pytania?
- W przypadku kierowników sklepów, kawiarni i punktów dodatkowo: podstawowe umiejętności przekazywania wiedzy i informacji zwrotnych swoim pracownikom.
Filary profesjonalnej obsługi klienta:
[row cols_nr=”3″]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” icon name=”thumbs-up”] PRZYJAZNY
Aktywna i przyjazna postawa obsługi, Dbanie o atmosferę, Aktywizowanie klienta.
[/col]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” name=”comments-alt”] POMOCNY
[/col]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” name=”money”] SKUTECZNY
[/col]
[/row]
Atuty naszych szkoleń
- Szkolenie nastawione na zwiększanie obrotów stoiska, sklepu, kawiarni
- Aktywne warsztaty angażujące uczestników
- Symulacje i praca w grupach
- Aktywne ćwiczenia
- Kształtowanie pro klienckiej postawy
- Standardy obsługi klienta i dosprzedaży w postaci jasnych schematów rozmowy
- Moduł kierowniczy
- Ćwiczenia praktyczne z ekspozycji
- Scenki sprzedażowe nagrywane na kamerę
- Audyty po zakończonych szkoleniach wraz z raportem.
Ostatnio realizowane projekty
Dla sieci sklepów własnych Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A. zrealizowaliśmy projekt „Przyjazny, pomocny, skuteczny – filary profesjonalnej obsługi klienta i aktywnej sprzedaży”.
Projekt wprowadzał standard obsługi klienta i aktywnej sprzedaży w sklepach oraz zasady ekspozycji w ladach w sklepach ZM „Łmeat-Łuków” S.A. Przeszkoliliśmy 207 osób, kierowników sklepów oraz kierowników regionalnych. Szkolenia były prowadzone metodą warsztatową, dzięki czemu uczestnicy mocno angażowali się w proponowane ćwiczenia. Część dotycząca ekspozycji towaru oraz ćwiczenia praktyczne z obsługi klienta prowadzone były w sklepie firmowym.
Szkolenia spotykały się z uznaniem grupy, do której były adresowane oraz przełożyły się na zaangażowanie pracowników i wzrost obrotów sklepów i liczbę ich klientów.
Podobny projekt zrealizowaliśmy dla sieci sklepów własnych Zakładów Przetwórstwa Mięsa MATTHIAS oraz dla Zakładu Rzeźniczo–Wędliniarskiego Bara Jacek. Projekt również zawierał badania Tajemniczego Klienta oraz szkolenia: Przyjazny, Pomocny, Skuteczny”.