Szkolenia dla branży mięsnej i spożywczej

“Przyjazny, pomocny, skuteczny” – Szkolenia obsługi poprzedzone wizytami Tajemniczego klienta.

Dla branży spożywczej oraz mięsnej zaprojektowaliśmy program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie obsługi do efektywnego prowadzenia stoiska lub sklepu, aby maksymalizować jego obroty i zyski. Projekt zakłada 3 etapy:

  • I etap – Diagnoza polegająca na Wizytach Tajemniczego Klienta,
  • II etap – Aktywne warsztaty sprzedażowe,
  • III etap – Follow up, ponowne wizyty Tajemniczego Klienta.

Szkolenie porusza następujące zagadnienia (w formie warsztatowej aktywnej, angażującej uczestników):

  • Standardy obsługi klienta (Przyjazny, Pomocny, Skuteczny),
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i personelu,
  • Umiejętności aktywnej sprzedaży, doradzania, zachęcania i sprzedaży dodatkowej (podnoszenie obrotów),
  • Umiejętności efektywnej ekspozycji towaru w ladach towarowych (efektywny merchandising),
  • Co każdy sprzedawca powinien wiedzieć, aby przekonać klienta i odpowiedzieć na jego pytania?
  • W przypadku kierowników sklepów dodatkowo: podstawowe umiejętności przekazywania wiedzy i informacji zwrotnych innym pracownikom.

 Filary profesjonalnej obsługi klienta:

[row cols_nr=”3″]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” icon name=”thumbs-up”] PRZYJAZNY

Aktywna i przyjazna postawa obsługi, Dbanie o atmosferę, Aktywizowanie klienta.

[/col]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” name=”comments-alt”] POMOCNY

Zadawanie pytań i poznawanie potrzeb, Posiadanie wiedzy o produktach, Doradzanie i edukowanie klienta.

[/col]

[col size=”4″]

[icon size=”medium” name=”money”] SKUTECZNY

Polecanie i dosprzedawanie, Zwiększanie obrotów sklepu, Realizowanie celów sprzedażowych.

[/col]

[/row]

Atuty naszych szkoleń

  • Szkolenie nastawione na zwiększanie obrotów stoiska lub sklepu
  • Aktywne warsztaty angażujące uczestników
  • Symulacje i praca w grupach
  • Aktywne ćwiczenia
  • Kształtowanie pro klienckiej postawy
  • Standardy obsługi klienta i dosprzedaży w postaci jasnych schematów rozmowy
  • Moduł kierowniczy
  • Ćwiczenia praktyczne z ekspozycji w ladach towarowych
  • Scenki sprzedażowe nagrywane na kamerę
  • Audyty po zakończonych szkoleniach wraz z raportem

Ostatnio realizowane projekty

 

Łmeat-Łuków logo

Dla sieci sklepów własnych Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A. zrealizowaliśmy projekt „Przyjazny, pomocny, skuteczny – filary profesjonalnej obsługi klienta i aktywnej sprzedaży”.

Projekt wprowadzał standard obsługi klienta i aktywnej sprzedaży w sklepach oraz zasady ekspozycji w ladach w sklepach ZM „Łmeat-Łuków” S.A. Przeszkoliliśmy 207 osób, kierowników sklepów oraz kierowników regionalnych. Szkolenia były prowadzone metodą warsztatową, dzięki czemu uczestnicy mocno angażowali się w proponowane ćwiczenia. Część dotycząca ekspozycji towaru oraz ćwiczenia praktyczne z obsługi klienta prowadzone były w sklepie firmowym.

Szkolenia spotykały się z uznaniem grupy, do której były adresowane oraz przełożyły się na zaangażowanie pracowników i wzrost obrotów sklepów i liczbę ich klientów.

Opinie/ Wypowiedzi uczestników szkoleń:

“Szkolenie przeprowadzone w sposób naturalny, zrozumiały i konkretny”

“Bardzo miła atmosfera, bardzo fajnie prowadzone. Super :)”

“Profesjonalne, przejrzyste, zrozumiałe, energiczne”

“Poruszane zagadnienia na pewno wykorzystam w pracy codziennej. Pomimo wieloletniego doświadczenia wielu nowych rzeczy się dowiedziałam i nauczyłam”

“Szkolenie przebiegało bardzo sprawnie i bardzo jestem zadowolona, że brałam w nim udział”

“Profesjonalnie, duża wiedza, znajomość tematu i rynku”

 

Bara logo

Matthias logo

Peklimar logo

Podobny projekt zrealizowaliśmy dla sieci sklepów własnych Zakładów Przetwórstwa Mięsa MATTHIAS, dla Zakładu Rzeźniczo–Wędliniarskiego Bara Jacek oraz Zakładów Mięsnych Peklimar. Projekt również zawierał badania Tajemniczego Klienta oraz szkolenia: Przyjazny, Pomocny, Skuteczny”.

 

 

Opinie i wypowiedzi uczestników naszych szkoleń:

“Bardzo bobrze przekazane wiadomości i informacje na temat sprzedaży”

“Zwrócenie uwagi na złe i dobre strony w naszych sklepach. Pokazanie drogi jak można poprawić kontakt z klientem”

“Szeroki zakres informacji na temat sprzedaży”

“Bardzo szczegółowe i wyczerpujące wyjaśnienia”

“Dzięki szkoleniu mogłam się dowiedzieć jak lepiej i efektywniej obsługiwać klienta”

“Pozytywnie, bez zastrzeżeń. Konkretnie, rzetelnie, przejrzyście prowadzone”