Szkolenia dla branży mięsnej i spożywczej
“Przyjazny, pomocny, skuteczny” – Szkolenia obsługi poprzedzone wizytami Tajemniczego klienta.
Dla branży spożywczej oraz mięsnej zaprojektowaliśmy program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie obsługi do efektywnego prowadzenia stoiska lub sklepu, aby maksymalizować jego obroty i zyski. Projekt zakłada 3 etapy:
- I etap – Diagnoza polegająca na Wizytach Tajemniczego Klienta,
- II etap – Aktywne warsztaty sprzedażowe,
- III etap – Follow up, ponowne wizyty Tajemniczego Klienta.
Szkolenie porusza następujące zagadnienia (w formie warsztatowej aktywnej, angażującej uczestników):
- Standardy obsługi klienta (Przyjazny, Pomocny, Skuteczny),
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i personelu,
- Umiejętności aktywnej sprzedaży, doradzania, zachęcania i sprzedaży dodatkowej (podnoszenie obrotów),
- Umiejętności efektywnej ekspozycji towaru w ladach towarowych (efektywny merchandising),
- Co każdy sprzedawca powinien wiedzieć, aby przekonać klienta i odpowiedzieć na jego pytania?
- W przypadku kierowników sklepów dodatkowo: podstawowe umiejętności przekazywania wiedzy i informacji zwrotnych innym pracownikom.
Filary profesjonalnej obsługi klienta:
[row cols_nr=”3″]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” icon name=”thumbs-up”] PRZYJAZNY
Aktywna i przyjazna postawa obsługi, Dbanie o atmosferę, Aktywizowanie klienta.
[/col]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” name=”comments-alt”] POMOCNY
[/col]
[col size=”4″]
[icon size=”medium” name=”money”] SKUTECZNY
[/col]
[/row]
Atuty naszych szkoleń
- Szkolenie nastawione na zwiększanie obrotów stoiska lub sklepu
- Aktywne warsztaty angażujące uczestników
- Symulacje i praca w grupach
- Aktywne ćwiczenia
- Kształtowanie pro klienckiej postawy
- Standardy obsługi klienta i dosprzedaży w postaci jasnych schematów rozmowy
- Moduł kierowniczy
- Ćwiczenia praktyczne z ekspozycji w ladach towarowych
- Scenki sprzedażowe nagrywane na kamerę
- Audyty po zakończonych szkoleniach wraz z raportem
Ostatnio realizowane projekty
Dla sieci sklepów własnych Zakładów Mięsnych „Łmeat-Łuków” S.A. zrealizowaliśmy projekt „Przyjazny, pomocny, skuteczny – filary profesjonalnej obsługi klienta i aktywnej sprzedaży”.
Projekt wprowadzał standard obsługi klienta i aktywnej sprzedaży w sklepach oraz zasady ekspozycji w ladach w sklepach ZM „Łmeat-Łuków” S.A. Przeszkoliliśmy 207 osób, kierowników sklepów oraz kierowników regionalnych. Szkolenia były prowadzone metodą warsztatową, dzięki czemu uczestnicy mocno angażowali się w proponowane ćwiczenia. Część dotycząca ekspozycji towaru oraz ćwiczenia praktyczne z obsługi klienta prowadzone były w sklepie firmowym.
Szkolenia spotykały się z uznaniem grupy, do której były adresowane oraz przełożyły się na zaangażowanie pracowników i wzrost obrotów sklepów i liczbę ich klientów.
Opinie/ Wypowiedzi uczestników szkoleń:
“Szkolenie przeprowadzone w sposób naturalny, zrozumiały i konkretny”
“Bardzo miła atmosfera, bardzo fajnie prowadzone. Super :)”
“Profesjonalne, przejrzyste, zrozumiałe, energiczne”
“Poruszane zagadnienia na pewno wykorzystam w pracy codziennej. Pomimo wieloletniego doświadczenia wielu nowych rzeczy się dowiedziałam i nauczyłam”
“Szkolenie przebiegało bardzo sprawnie i bardzo jestem zadowolona, że brałam w nim udział”
“Profesjonalnie, duża wiedza, znajomość tematu i rynku”
Podobny projekt zrealizowaliśmy dla sieci sklepów własnych Zakładów Przetwórstwa Mięsa MATTHIAS, dla Zakładu Rzeźniczo–Wędliniarskiego Bara Jacek oraz Zakładów Mięsnych Peklimar. Projekt również zawierał badania Tajemniczego Klienta oraz szkolenia: Przyjazny, Pomocny, Skuteczny”.
Opinie i wypowiedzi uczestników naszych szkoleń:
“Bardzo bobrze przekazane wiadomości i informacje na temat sprzedaży”
“Zwrócenie uwagi na złe i dobre strony w naszych sklepach. Pokazanie drogi jak można poprawić kontakt z klientem”
“Szeroki zakres informacji na temat sprzedaży”
“Bardzo szczegółowe i wyczerpujące wyjaśnienia”
“Dzięki szkoleniu mogłam się dowiedzieć jak lepiej i efektywniej obsługiwać klienta”
“Pozytywnie, bez zastrzeżeń. Konkretnie, rzetelnie, przejrzyście prowadzone”