Customare Expierience Management

Czym jest customer expierience ?

Najprościej : To suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką lub całą firmą. To model, dzięki któremu firma buduje relacje z klientem w każdym możliwym obszarze swojego funkcjonowania.

Jednak aby model ten zadziałał musi być umieszczony w DNA firmy. Powinien być przewodnią myślą całej organizacji. Aby miało to sens musi przenikać przez całą strukturę firmy, wszystkie działy i szczeble. To zapewni spójność wizerunku firmie, w taki sposób jak klient będzie ją odczytywał we wszystkich punktach styku.   Jak to zaprojektować? Dowiedz się na naszych szkoleniach.

Klient nasz Pan, a nasi pracownicy?  Kto tworzy customer experience?

Budowanie zaangażowania pracowników wpływa bezpośrednio na to w jaki poziom relacji wchodzą oni z klientami . Im bardziej zadbamy o entuzjastyczną i lojalną postawę pracownika tym zwiększy się jakość jego interakcji biznesowych.  Zdobądź wiedzę jak skutecznie zbudować pozytywny wewnętrzny wizerunek swojej firmy.

Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów

Celem funkcjonowania firmy nie jest wytwarzanie produktów i usług, ale tworzenie dla klientów możliwości poprzez oferowanie im produktów i usług lubianych, pożądanych  i cenionych.   Dowiedz się skąd czerpać informacje, jak je analizować, porządkować i systematyzować.
Na naszych szkoleniach dowiesz się między innymi jak realizować i oceniać badania dotyczące m. in.:
– satysfakcji klientów
– skłonności do rekomendacji
– siły wpływu na satysfakcje
– powodów rezygnacji klientów
– atmosfery współpracy wewnętrznej

Mapa podróży klienta

Mapowanie jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym do projektowania całego systemu customer expierience. To wszystkie interakcje pomiędzy klientem, a całym ekosystemem jaki wytwarza nasza marka. Skąd i dokąd mapować ?

Jak zacząć projekt Customer Experience Management ? Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy ? Dlaczego należy zadbać o Employee Experience ? Badanie Net Promoter Score a lojalność ? Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM ? Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację?

 Na te i wiele innych pytań odpowiemy wspólnie podczas warsztatów Customer Expierience by 4skills.
Zapraszamy!