Autorskie Programy Rozwojowe

[row cols_nr=”4″ bg_color=”#FFFFFF” full_width=”on”]

[col size=”3″]

High Achiever™

Innowacyjny i kompleksowy program rozwoju sił sprzedaży. Autorski model High Achiever™ kładzie nacisk na umiejętności sprzedawcy niezbędne w czasach kryzysu i zwiększonej konkurencji na rynku. Projekt obejmuje analizę obecnej sytuacji w organizacji, diagnozę luk kompetencyjnych sił sprzedaży, Akademię High Achiever™, szkolenia dla menedżerów, działania follow up w postaci superwizji, certyfikację sprzedawców High Achiever™ metodą Assesment Center.

[/col]

[col size=”3″]

Top Leader™

Kompleksowy program rozwoju kadry menedżerskiej inspirowany najnowszymi badaniami naukowymi, trendami na rynku oraz obserwacjami najlepszych praktyków zarządzania.To program rozwoju umiejętności menedżerskich skupiony na kompetencjach wysokoefektywnego menedżera. Program zakłada analizę sytuacji obecnej w firmie, określenie luk kompetencyjnych menedżerów, Akademię Top Leader™, działania follow up oraz wdrożenie KAK (Kwestionariusza Analizy Kompetencji) jako elementu oceny rocznej menedżerów.

[/col]

[col size=”3″]

Generation whY™

Gerneration whY™ to unikalny program rozwoju kadry menedżerskiej pod kątem zarządzania pokoleniem Y. Generacja Y obecnie na rynku pracy “zderza się” z pokoleniem X. Te dwa pokolenia znacznie różnią się pod względem uznawanych wartości, rozwoju i stylu komunikacji. Aby sprawnie zarządzać  organizacją, trzeba wypracować wspólną płaszczyznę pracy pomiędzy pokoleniami Y i X. Program Generation whY™ ma na celu przekazanie technik, wiadomości i nauki umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania pokoleniem nowej generacji – whY™.

[/col]

[col size=”3″]

Mapa Sytuacji™

Mapa Sytuacji™ to moderowane, aktywne warsztaty, które mają na celu:
  • Zdiagnozowanie źródeł trudności lub barier (np. spadku sprzedaży, braku sukcesji, problemów z komunikacją w zespole, konfliktów etc.)
  • Uświadomienie uczestnikom ich kluczowej roli w tych procesach (zaznaczenie, że szkolenia, bez zaangażowania ludzi, nic nie zmienią)
  • Efekt partycypacji – zaangażowanie uczestników w poszukiwanie rozwiązań, za których wdrożenie będą w przyszłości odpowiedzialni.

[/col]

[/row]